Vi arbejder tæt sammen med Valeur Telemarketing A/S – så nu har vi setuppet til at følge stærke kommunikationsløsninger til dørs med telemarketing og mødebooking
Telemarketing er spillevevende og relevant
Telemarketing og mødebooking har en helt naturlig plads i arbejdet med at skabe leads.
Her hos os er vi vildt gode til at lægge en strategi, definere et brand, udvikle relevant og lækkert content og at få det ud at leve på vores kunders platforme – både de digitale og de analoge. Det gælder både, når vores kunder skal have flere potentielle kunder i garnet, eller når de skal rekruttere de rigtige medarbejdere.
Men ofte står man så med en række leads og kontakter, man ikke får fuldt ordentligt op på. Og ofte ville man ønske, at man faktisk stadig havde sine mødebookere og telemarketing-specialister lige ved hånden til at følge tingene til dørs.
Det har man nu!
Inbound og content med et menneske i den anden ende
Vi har nemlig indgået samarbejde med telemarketing- og mødebookervirksomheden Valeur A/S – en aarhusiansk specialistvirksomhed, der i snart 30 år har hjulpet masser af virksomheder med kampagner, mødebooking og telemarketing i al almindelighed, og som alle dage har markeret sig på at have modne, erfarne phonere ansat. Phonere, der kender deres kunder og kan handle og agere selvstændigt, også uden for manus…
Rikke Røjgaard, som er direktør og partner i Valeur, siger:
“Inbound fejler, hvis man ikke har den menneskelige faktor med. Vi ser så tit, at der ikke bliver fulgt op på de leads, der kommer ind via marketing automation. Det er her, vi kommer ind – vi booker salgsmøderne, følger op på employer branding-kampagner og får i det hele taget gjort synligt, at godt content og branding skaber målbar værdi. Det med content, strategi og automation, det er Gammelbys mestre i. Vi er mestre i at hjælpe sælgerne det sidste stykke vej til det salgsskabende møde.”
Mette Gammelby mener også, at der er værdi i at tænke telemarketing og inbound marketing sammen:
“Masser af B2B-virksomheder i IT og industri har brændt nallerne på de hurtige inbound-bureauer, der er gode til marketing automation, men som ikke rigtig tænker i brand, i langsigtet strategi og i at få fulgt et lead helt til dørs, indtil der er et møde i kalenderen. Men vi tror på, at vi kan integrere salg og marketing for alvor på denne måde – ved også at tilbyde telemarketing sammen med en af de mest erfarne på markedet. Det ligger perfekt i forlængelse af det, vi er så gode til hos os.”
Spørg bare
Både Rikke og Mette har selv sagt, at de gerne svarer på spørgsmål og tager en snak, hvis du har spørgsmål, ønsker eller ideer:
Mette Gammelby
Tlf.: 40 98 94 39
Rikke Røjgaard
Tlf.: 26 37 37 65