De fleste af os støder hver dag på LinkedIn posts der beskriver, hvordan du let og enkelt kan forbedre dine
Sådan sporer du dine email-kampagner med Google Analytics 4
Når du indsætter UTM-parametre i dine email links, vil du kunne se source, medium, campaign, content osv. i GA4 rapporter.
ChatGPT: Hvor bange skal vi være? Ikke særligt… eller hvad?
Hvor farligt er det der AI egentlig?
One huge step for Facebook one giant leap for mankind…
Vi vågnede op til en annoncering om en major change fra Facebook her til morgen…
Company pages på LinkedIn
Mange virksomheder har allerede en virksomhedsprofil (company page) på LinkedIn uden at vide det.
“Del og like”-konkurrencer på Facebook
”Del og like”-konkurrencer på Facebook pisser efterhånden flere og flere af. Og samtidig er det som om, at der lige for tiden er et overflod af dem i min nyhedsstrøm.
Bæredygtige tiltag? Nææææh, vi har vist ikke lige noget at fortælle…
Hvad gør man når man ikke lige synes, man har nogle gode eksempler på bæredygtighed at fortælle om?
Vi skal kommunikere mere, end vi gør nu – men hvad skal vi fortælle?
Det har vi talt med Louise Aagaard Jensen om. Hun har om nogen kommunikeret om grønne resultater de sidste år…
Kommunikations- og marketingpraktikant – sommer 2014
Da jeg skulle i praktik på mit 6. semester vidste jeg, at jeg ville i praktik hos et succesfuldt marketingbureau.
Google Analytics er lovlig igen!
Så er der godt nyt til de 92% af alle danske virksomheder, der lige nu kører med en ”ulovlig”…