Webdesigner med flair for grafisk arbejde

Vi søger en stærk online profil, der kan stå for at udvikle og vedligeholde WordPress hjemmesider for vores kunder indenfor B2B. Vi har brug for en ny kollega, der har helt styr på alt det tekniske på de websites, vi leverer til kunderne – og som kan agere sparringspartner for vores team af content creators.  

Samtidig skal du have en visuel profil, der kan udføre grafiske opgaver og udvikle grafisk design til specifikke målgrupper, både selvstændigt og ved loyalt at følge en designguide.  

 

Er du en haj til at designe websites i WordPress og dykke ned i at finde de helt rigtige plugins til at integrere cookie-pop-ups, tage backup og opsætte SEO i wordpress-dashboardet? Har du styr på både at udvikle, vedligeholde og optimere websites? Vil du være med til at sætte nyhedsbreve og flows op i marketing automation-systemer og generelt at nørde systemer og forklare dem for dine kolleger? Og er du samtidig en super struktureret projektleder med kendskab til Adobe Suite? 

 

Så vil vi supergerne se dit portefolie med lækre, funktionelle websites! 

 

Du har overblik over opgaverne, kan planlægge din tid og strukturere dine projekter, lige fra de enkle til de mere komplicerede. Og du har forretningsforståelse og nyder at have ansvar for egne kunder.  

Du trives i en omskiftelig og ind i mellem travl hverdag, både med komplekse, længerevarende opgaver og med småopgaver fra vores Design Lead og vores team af content creators. Du er vant til at arbejde i teams og er på én gang idérig og detaljeorienteret og leverer dine opgaver med stor præcision.  

Konkret skal du have erfaring med:

  • Design og opsætning af hjemmesider i WordPress, hvor du har styr på temaer, buildere, plugins og backup-systemer.
  • Du skal sikre SEO-optimering, hastighedsoptimering, opsætning af redirects, komprimering af billeder til web, opsætning af samtykke-banner til cookies og meget mere, eventuelt sammen med vores eksterne samarbejdspartnere og remote teams.  
  • Projektledelse. 
  • Design og opsætning af SoMe billeder, LinkedIn annoncer, posters, kataloger, materiale til events og meget mere. 
  • Adobe Suite.

Det er et plus, hvis du kan noget HTML og CSS – og også gerne andre udviklingssprog. Du er ikke nervøs for at sætte dig ind i nye systemer – det kan være marketing automation-systemer, nyhedsbrevssystemer eller analyseværktøjer til weboptimering og SEO.

Hvad kan du forvente af os?

Du vil få kunder, som du har ansvaret for at dyrke og drive, og du vil indgå i teams, hvor du samarbejder med dine kolleger. Så du skal både nyde at drive ting selvstændigt, tage ansvar for egne kunder og at arbejde tværfagligt sammen med andre. Som projektleder skal du kunne overholde scope og budget.  

Vores kunder har oftest temmelig komplekse budskaber, der skal formidles, så målgruppen tænder godt og hurtigt på dem. Vi arbejder primært med B2B, men ingen regel uden undtagelse – vi har også B2C kunder indenfor fx dæk- og energibranchen.

Et bureau med fremtidsperspektiver

Gammelbys udvikler sig hele tiden som bureau, og der er plads til, at du kan gøre det samme. Vi har planer om stille og rolig vækst med fortsat fokus på vores nørdede nicher og bæredygtig kommunikation.

Fucking flinke kolleger

Vi kan faktisk virkelig godt lide hinanden på kontoret. Det er tydeligt. Både når vi samarbejder på kundeprojekter, deler anekdoter over frokosten, snupper fælles træning efter arbejde (kun hvis man har den slags lyster…), bliver hængende til en fredagsøl eller er fanget i et escape room

Værdier uden fluff

Værdier kan hurtigt blive noget fluff, og derfor har vi kun to – det er dog to, som vi i mere end 10 år har levet højt og godt med.

Det skal være sjovt. Ikke nødvendigvis lårklaskende (det er der også plads til ), men det må aldrig blive træls. Så hvis du skal trække vejret en ekstra gang, inden du gør noget hos os, skal der ske en ændring asap!

Vi skal stoppe op og tænke os om. Hvis noget ikke spiller, skal der ske noget nyt. Vi hænger ikke fast i gamle processer – eller kunderelationer – der ikke fungerer.

Familie, venner og hobbyer

Når vi siger, at vi arbejder 8-16, så gør vi det faktisk. Vi tror på, at vi performer bedst på jobbet, hvis der er plads til familie, venner og hobbyer i fritiden. 8-16 er dog kun rammen, så hvis det passer dig bedre at arbejde 7-15 eller 9-17, finder vi løbende ud af det. Eller: du finder ud af det, for det er dig, der styrer det. Og hjemmearbejde, når det passer ind, var normalt hos os, længe før corona ramte.

Lidt ekstra bonus fra os

  • Frisk frugt (først på ugen …)
  • Kaffe, te, sodavand, ost i skiver og makrel på dåse
  • Massageordning
  • Sygesikring/sundhedsordning
  • Små og store arrangementer med hygge og lækker mad og drikke
  • Århus’ hyggeligste kontor – med sofaer og pufs, der rent faktisk bliver brugt og hunde lidt ind og ud af huset.

Send din ansøgning og meget gerne anbefalinger hurtigst muligt.

Vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål til stillingen, så send en mail til vores Relations Manager Katja Bensoussan på katja@gammelbys.dk eller ring til hende på telefon 2844 4542.

Vi ser gerne, at du kan starte hurtigst muligt. Går du videre til anden samtale, skal du inden da udfylde en personprofil.

Vi glæder os så meget til at høre fra dig!