Aktiviteter
- Brandudvikling
- Visuel identitet
- Hjemmeside
- Thought Leadership
Kunde
Om samarbejdet
Openminds havde brug for at få foldet deres identitet langt mere ud, end det var tilfældet, før vi kom på banen. De var ambitiøse omkring at ville kunne mærkes og genkendes for de stærke faglige og menneskelige værdier, de repræsenterer.
Vi skabte brandidentitet, visuel identitet og ny web i ét sammenhængende forløb og planlagde og eksekverede efterfølgende en thought leadership strategi.
Sikker branding
“Før forløbet med Gammelbys stod vi i en situation, hvor vi ikke havde et tydeligt billede af, hvem vi egentligt var, og hvad vi kunne tilbyde markedet ud over vores ydelser. Den udfordring ville vi gerne have løst, og det hjalp Gammelbys os med. Med udgangspunkt i deres metode med Jungs arketyper ramte de spot on på, hvem vi er, og vi kunne med det samme genkende os selv i den brandessens, vi fik præsenteret.
På baggrund af vores nye brand fik vi skabt en visuel identitet og ny hjemmeside, som vi får megen ros for.
Og så fik jo indrettet vores kontor, så det ikke bare var siddepladser i sterile omgivelser. Det var en af de ting, der fyldte meget for os, inden vi gik i gang: Vores omgivelser afspejlede slet ikke, hvem vi var. Nu sidder vi med gode farver, masser af street art og møbler, der matcher.
Vi valgte Gammelbys som bureau, fordi de havde en rigtig god forståelse for os som virksomhed, hvor vi gerne vil hen, og hvad der skal til for at nå dertil. Når de kommer med ideer, lytter de også til vores indspark og er gode til at finde den gyldne mellemvej og det, der passer til os.”
Aage Nielsen
Partner, Systemarkitekt og -designer hos Openminds