Events

Grebet an på den rigtige måde er events en stærk salgs- og markedsføringskanal – uanset om I selv arrangerer events eller deltager på eksterne events.

‘Den rigtige måde’ handler helt overordnet om at arbejde med events som en integreret del af virksomhedens samlede markedsføring, tænke events ind i salgsprocessen og gøre sig klart, hvilket udbytte I ønsker at opnå: Networking med potentielle og nuværende kunder, mødebooking, leadgenering, indsamling af mail permissions eller noget helt femte.

Vi sørger for alt

I arbejdet med events sikrer vi, at I udnytter samtlige muligheder, en event byder på, så I får fuld valuta for budgettet. Vi planlægger og eksekverer alle typer events, fra seminarer, receptioner, kick offs og brunchmøder til deltagelse på konferencer og messer i ind- og udland.

Før og under eventen sørger vi for alt lige fra udvikling af faglig platform, idé og koncept til det praktiske med at booke talere og forplejning, søge sponsorater og funding, indhente tilladelser, træne jeres medarbejdere i at stå på messestand, producere og håndtere invitationer, navneskilte og alle de andre små og store ting, der trækker tænder ud, når man skal afholde eller deltage i events.

Disse typer events har vi lavet:

  • Konferencer med faglige spor/break out sessions
  • Receptioner for 10 til 1000 mennesker, med indlæg fra kendte forfattere, sangere og faglige eksperter
  • Kundeture i USA og Europa
  • Stande på messer i ind- og udland
  • Golfarrangementer
  • Seminarer, både enkeltstående og fulde seminarrækker.

Når eventen er afviklet, evaluerer vi sammen med jer og sikrer, at I får fulgt op på aktiviteter og opnår fuldt udbytte af jeres indsats.