Marketing automation

Bliv top of mind i beslutningsprocessen

Beslutningsprocessen hos dine kunder har ændret sig. De googler dig, besøger din og konkurrenternes hjemmeside, og søger i det hele taget selv de nødvendige informationer, før de træffer beslutning om at købe. Jeres tidligere tætte kontakt er i mange tilfælde reduceret til et minimum i rejsen mod et køb.

Du skal påvirke dine kunder med relevant rådgivning hele vejen gennem deres online beslutningsproces, så du er top of mind, når de beslutter sig for at købe. Den indsats kræver indgående kendskab til dine potentielle kunders interesser og deres vaner. Marketing automation giver dig indsigt og gør, at du kan ramme din målgruppe, præcis når de er åbne for dit budskab.

SharpSpring – et validt alternativ til HubSpot

Når emnet falder på marketing automation, taler næsten alle om HubSpot, men ikke alle har overskuddet eller økonomien til at kaste sig ud i det. Vi anbefaler SharpSpring som er validt alternativ, der fuldt ud dækker jeres behov.

SharpSpring er en løsning, som er ret ukompliceret at komme i gang med, og er nemt og intuitivt at anvende i dagligdagen. Med SharpSpring kan I bruge jeres penge og kræfter på at skabe relevant content i stedet for at smide alle pengene efter licenser.

Tag fat i Mads og hør, hvordan du kommer i gang!

Hubspot-funktionalitet til en brøkdel af prisen

”SharpSpring leverer den funktionalitet, vores kunder har brug for, og til en brøkdel af prisen for HubSpot. Man får ganske enkelt mere for pengene. Vores kunder får et effektivt marketing automation-værktøj til at generere og kvalificere leads og få ordrer i bogen. Derfor har vi valgt, som det første bureau i Danmark, at blive certificeret SharpSpring-partner.”

Mette Gammelby, indehaver af Gammelbys.

Marketing automation målretter jeres marketingindsats

Der er en gammel talemåde inden for marketing, som lyder noget i retning af: ”Halvdelen af min marketingindsats virker, og den anden halvdel er værdiløs. Problemet er, at jeg ikke ved, hvilken halvdel der virker.”

Med marketing automation kan du måle effekten af jeres marketingindsats og se, hvilke marketingaktiviteter og -kampagner der virker bedre end andre. Du kan dokumentere værdien af jeres indsats, og du får et effektivt redskab til at prioritere og målrette kommende aktiviteter og kampagner.

Kontakt Mads

null

Mads D. Larsen

Seniorkonsulent

+45 2872 7406
mads@gammelbys.dk