Community Manager

Community Manager på dine sociale medier

Med Gammelbys på banen som Community Manager kan du nøjes med at være den, der giver input og svarer på spørgsmål, og så sørger vi for alt fra de kreative idéer til den praktiske eksekvering.

På den måde er det dine budskaber og holdninger der skinner igennem til kunder og potentielle kunder, uden du konstant behøver være på.

Vi starter med en social medie workshop

Kommunikation og marketing skal være velovervejet og godt planlagt, også når det gælder sociale medier. Med en workshop kommer vi sammen omkring en række essentielle spørgsmål:

  • Hvilke sociale medier er relevante for jer?
  • Hvem vil I ramme via sociale medier?
  • Hvad får jeres målgruppe ud af, at følge jeres virksomhed?
  • Hvornår er jeres sociale medie-indsats en succes?

Efter workshoppen får i en strategi og en plan for, hvordan I kommer i gang eller videre med sociale medier. Derudover starter vi en content calendar op med jer, hvor vi kan strukturere og planlægge jeres indhold.

Gammelbys fanger boldene, og er fleksible og lynhurtige til at justere på planlagt content, hvis der er behov for det - fx når den første nattefrost falder, og vi skal have et opslag på. Uden Gammelbys ville jeg ikke kunne nå at drive vores Facebook-side, dén opgave tager for lang tid.

Lotte G. Bodilsen,
Senior Marketing Specialist hos Bridgestone