Det starter med strategien

Mange virksomheder har ikke en klar strategi for deres marketing- og kommunikationsindsats, men laver sporadiske tiltag fra tid til anden, når der er overskud til det.

Gode idéer falder til jorden, fordi ingen får dem sat i system eller har tid til at føre dem ud i livet.

Gammelbys finder hullerne i osten – lige præcis dér, hvor jeg egentlig godt selv ved, at de findes. Gennem de spørgsmål, Gammelbys stiller, får vi indsigt i, hvordan vi skal forklare og sælge tingene.

Lars B. Klemensen, chef for Marketing og Forretningsudvikling hos Scanenergi.

Der skal være forretning i kommunikation og marketing

En strategi og plan for din marketing og kommunikation skal understøtte din forretning. Derfor er forretningsforståelsen essentiel, når vi udarbejder din kommunikations- og marketingstrategi.

Vi tager udgangspunkt i dine kunder, dine konkurrenter, dine markeder, og hvad du vil opnå. Strategien omsætter vi til en konkret plan, du kan eksekvere på.