Vil du vide, hvad marketing automation egentlig er, og hvordan det skaffer dig kunder?

Vil du vide, hvad marketing automation egentlig er, og hvordan det skaffer dig kunder?

Og mangler du overblik over hvilke konsekvenser, Persondataforordningen (også kendt som GDPR) helt sikkert* har for jeres marketing og salg?

Så kom til seminar med EY (tidl. Ernst & Young) og Gammelbys den 17. januar 2017 fra 8.00 – 10.30. Kan du ikke deltage den 17. januar gentager vi seminaret den 27. februar. Find datoerne i dropdown ved tilmelding.
Se agendaen her

På seminaret giver vi dig indblik i, hvordan digitalisering af marketing og salg ændrer spillereglerne i så høj grad, at du risikerer det røde kort på både den korte og den lange bane, hvis du ikke følger med.

Gør dig bemærket, så dine kunder husker dig i beslutningsprocessen

For at blive i den analogi: På den lange bane, i en verden, der aldrig kommer til at bevæge sig langsomt igen, skal du skille dig ud, hvis du vil gøre dig bemærket. På seminaret fortæller vi dig, hvordan du med marketing automation sikrer, at du er helt i top i din målgruppes bevidsthed, hver gang de overvejer at købe det, du sælger.

Har du dokumenteret tilladelse til at sende nyhedsbreve ud efter den 25. maj 2018?

På den korte bane står du overfor en lovændring med konsekvenser, der ikke er til at komme udenom: Den 25. maj træder Persondataforordningen aka GDPR i kraft. Hvis du ikke har dokumenteret tilladelse fra dem, du sender nyhedsbreve, invitationer og andre kampagnelignende ting ud til, må du ikke sende dem en pind efter 25. maj!

Derudover har forordningen en række andre konsekvenser for den måde, vi driver salg og marketing på i dag. Dem giver vi dig indsigt i, og vi sender dig hjem med tips til, hvordan du kommer ud over konsekvenserne og videre.

*med mindre du hører til den meget lille procentdel af danske B2B virksomheder, der allerede har dokumenteret styr på dine mailtilladelser

Agenda

Der er ikke noget, der sker automatisk! v/ Mette Gammelby, indehaver, Gammelbys

  • Sådan bevæger du dig fra killer brand til killer lead

Lidt automatisk bliver det jo alligevel… v/ Mads D. Larsen, seniorkonsulent, Gammelbys

  • Digitalisering af marketing og salg med marketing automation
    • Hvad er det?
    • Hvad kan det?
    • Hvordan gør du?
    • Hvad får du ud af det?

Konsekvenserne af GDPR i relation til salg og marketing v/ Peter Kold, Director, Head of Privacy, EY

  • Oprids af de konkrete udfordringer for salg og marketing efter 25. maj
  • Hvordan kommer du overordnet videre med dine GDPR udfordringer?

Dit største marketingproblem lige nu v/ Mads D. Larsen, seniorkonsulent, Gammelbys

  • Du kan ikke fortsætte, som du plejer*
  • Hvordan får du gjort dine mailtilladelser lovlige?
  • Og hvordan undgår du at miste de fleste tilladelser, fordi modtagerne ikke gider svare?

*med mindre du hører til den meget lille procentdel af danske B2B virksomheder, der allerede har dokumenteret styr på dine mailtilladelser

Praktisk information

Tid: onsdag den 17. januar og tirsdag den 27. februar 2018 fra 8.00-10.30

Sted: EY (tidl. Ernst & Young), Værkmestergade 25, 8000 Aarhus C

Målgruppe: Seminaret henvender sig primært til personer der arbejder med salg og marketing i B2B-virksomheder.

Det er gratis at deltage.

Tilmeld dig her



Læs mere fra Gammelbys