Online Videnssnack: Bliv bedre til at bruge dine marketingkroner rigtigt

Denne videnssnack er afholdt men klik her og få indsigt i, hvordan du får overblik over brugen af dine marketingkroner!

Det gamle marketingordsprog ”Halvdelen af din marketing er spildt – du ved bare ikke hvilken halvdel” holder desværre stadig vand hos rigtig mange B2B virksomheder.

Men det er ikke fordi, det behøver være sådan. Det er bare fordi, virksomhederne ikke er kommet ordentligt i gang med at arbejde databaseret. Og det er til gengæld fordi, det ofte bliver blæst op til at være en kæmpe ting.

På vores online videnssnack viste vi en lavpraktisk og nærmest eksakt model for

  • hvordan du får overblik over, hvad du bruger dine salgs- og marketingkroner på
  • hvad det alt i alt koster dig i dag at lande en ny kunde
  • hvordan du undgår at spilde penge fremover og sikrer, at marketing bidrager til virksomhedens bundlinje

Til inspiration viste vi desuden konkrete før/efter scenarier på, hvordan virksomheder har reduceret prisen for at lande nye kunder ved at systematisk og databaseret at effektivisere deres samlede salgs- og marketingindsatser.

Alt sammen på under 45 minutter.

Download vores online videnssnack her!

Om Videnssnacks

Videnssnacks er små, hyggelige arrangementer – online eller offline – med deltagelse af vores kunder, folk fra forskellige brancher med interesse for marketing og kommunikation og selvfølgelig vores egne kloge hoveder. Vi pakker viden ind i et snackformat på halvanden time ialt., hvor man som deltager ikke er tvunget til en hel dags oplæg, men får serveret det vigtigste og har rum til diskussioner.