Videnssnack: En stærk brandessens skiller dig ud fra flokken

Få eksempler på, hvordan en defineret brandessens, kan være med til både at styrke positionen og troværdigheden af jeres brand.

 

Tid: Torsdag d. 3. oktober kl. 8.30-10.30
Sted: Gammelbys, Marselis Boulevard 1, 8000 Århus C

Branding er en disciplin, der kræver at I kigger indad. I kommer nemlig længst, hvis I finder helt ind til kernen af jeres brand – også kendt som brandessensen.

Som en del af arbejdet med en brandessens, bruger vi Jungs arketyper. Arketyperne kan både anvendes på virksomheds- og personniveau, og derfor har vi en lille test klar til dig på dagen, så du kan finde frem til din personlige arketype og få en smagsprøve på et af vores værktøjer i arbejdet med et brand.

Til denne videnssnack får du også indsigt i, hvilken forskel en solidt funderet brandessens gør for jeres forretning – og kommer med helt konkrete eksempler på, hvordan vi med en defineret brandessens har gjort en forskel for flere danske it-virksomheder.

Mette Gammelby og Lea Mensel fra Gammelbys står for dagens oplæg.

Agenda

08.30-08.45: Morgensnacks og velkomst
08.45-09.45: Introduktion til Jungs arketyper og din personlige arketype
09.45-10.30: Eksempler på hvor definerede brandessenser har gjort en forskel

Videnssnacken er målrettet it-virksomheder. Begrænset antal deltagere. Det er gratis at deltage.

Tilmeld dig her