Videnssnack: Få leads med online markedsføring

Hvordan tiltrækker du potentielle leads online og får dem hele vejen fra et Marketing Qualified Lead til et Sales Qualified Lead – få indsigt i hele rejsen.

 

Tid: Torsdag d. 19. september kl. 8.30-10.00
Sted: Gammelbys, Marselis Boulevard 1, 8000 Århus C

De nye online værktøjer til markedsføring har ændret rejsen for et lead. Men er du med på, hvordan du får et lead navigeret sikkert fra første eksponering til et salgskvalificeret lead? Der er mange faldgruber og obs-punkter på vejen, som du skal være opmærksom på.

Til denne videnssnack starter vi med at gennemgå, hvordan du ved hjælp af disciplinen radarmarkering og marketing automation, får nye leads i puljen. Radarmarketing sørger for, at du booster din tilstedeværelse, så din målgruppe bliver eksponeret for dit budskab, når de er åbne for det. De leads, der reagerer på dit budskab, bliver samlet op i et marketing automation-system, og så er de ellers klar til at salg forholder sig til dem.

Og det er netop fra det tidspunkt, hvor leadet er klar til salg, at du skal være ekstra opmærksom. For den nye måde at arbejde på kræver et revideret mindset fra både marketing og salg, hvis du vil være sikker på, at indsatsen med at få online leads skal blive en succes. Vi kommer derfor med helt konkrete eksempler på, hvordan du flytter leadet sikkert videre.

Mads D. Larsen, Marketing Automation Lead hos Gammelbys, afholder dagens videnssnack.

 Agenda

 08.30-08.45: Morgensnacks og velkomst
08.45-09.15: Vejen til et Marketing Qualified Lead – fra radarmarketing til marketing automation
09.15-10.00: Fra Marketing Qualified til Sales Qualified – sådan skubber du leadet videre

Videnssnacken er forbeholdt B2B-virksomheder. Begrænset antal deltagere. Det er gratis at deltage.

Tilmeld dig her