Gammelbys og Innovation Lab inviterer: Rapid Branding workshop

Med Rapid Branding behøver det ikke være tungt, tidskrævende og dyrt at bygge og dyrke dit brand.

Beviset får du fra serieiværksætter og brandguru, JC Velten, fra Innovation Lab San Francisco. Som deltager får du lov at opleve og arbejde hands-on med helt unikke brandingmetoder, når Gammelbys inviterer til den Rapid Branding workshop i selskab med JC Velten og Innovation Lab.

Den traditionelle kobling mellem et stærkt brand og et stort marketingbudget er ikke længere aktuel. I dag beslutter dine kunder, ikke dine penge, om dit brand brænder sig fast hos dem eller om de mentalt swiper forbi det.

Men hvordan skaber du et brand, der bider sig fast, uanset hvor hurtigt verden bevæger sig?

Det gør du ved at bruge erfaringerne og hurtigheden fra en helt anden disciplin: Rapid Prototyping. Industrien har allerede i mange år haft fokus på, at hvis de ikke udvikler deres produkter hurtigt nok, bliver de overhalet indenom.

Rapid prototyping er industriens genvej i udviklingsfasen. Vi inviterer dig til at opleve, hvordan Rapid Branding og udnyttelse af de digitale muligheder er din genvej til at skabe et superbrand, dine kunder hverken kan eller vil komme udenom.

For i vores digitale verden er vejen til effektiv branding nemmere, end du tror. Mange virksomheder har slået sig til tåls med at have et logo, lidt holdning til farver og et generisk slogan, der reelt kunne dække over alt fra et busselskab til en konsulentvirksomhed.

Men et stærkt brand er skabt af så meget mere! Med Rapid Branding udnytter vi principper som ”fail fast” og ”trial & error” og fastholder dine kunders kontinuerte opmærksomhed og vilje til at være din ambassadør. På workshoppen får du mulighed for hands on at teste værktøjerne til at generere vinkler og content, afdække potentialet og til sidst samle det hele til et ”brand to die for”.

Rapid Branding workshoppen havde verdenspremiere tidligere i år og markerede med 60 deltagere indledningen på Gammelbys’ partnerskab med Innovation Lab. Workshoppen kombinerer tekniske principper og best practice indenfor branding og viser dig, at kickass-brands kan være resultatet af en proces, hvor dine kunder skaber brandet for dig.

Kom og vær klar til at rive tingene fra hinanden, tænke budskaber der holder, skrive mikrohistorier, kaste dig over gamification og gå fra dagen fyldt op af idéer, du kan gå direkte hjem og udnytte.

Photo courtesy of world photographer and Silicon Valley entrepreneur Christopher Michel.

Aarhus – Praktisk information

Dato: Tirsdag, 3 oktober
Tid:
12:3016:00
Sted: CANblau, Klostertorvet 9, 8000 Aarhus C
Sprog: Engelsk
Pris: 995 kr. (For personer uden cvr. er prisen 1244 kr.)

København – Praktisk information

Dato: Torsdag, 5 oktober
Tid:
12:3016:00
Sted: DARE2Mansion, Vermundsgade 13, 2100 København Ø
Sprog: Engelsk
Pris: 995 kr. (For personer uden cvr. er prisen 1244 kr.)



Om JC Velten (som egentlig hedder Juan Carlos):

Ud over at have arbejdet hos store spillere som Procter & Gamble, har JC har en lang række Silicon Valley iværksætterprojekter på sin track record – både gode og dårlige. Han er befriende ærlig om sine dårlige erfaringer og er samtidig en eminent sprudlende inspiration for alle omkring sig, når han deler ud af sine gode erfaringer og idéer.

JC underviser på Stanford og driver Innovation Lab San Fransisco, hvor han er manden, der sikrer, at Innovation Labs koncepter fra Danmark lever og bliver dyrket i USA.

Hos Gammelbys mødte vi JC første gang her i foråret, og det viste sig hurtigt, at vi deler en lavpraktisk, cut the crap tilgang til tingene. Det har ført til, at Gammelbys er blevet partner med Innovation Lab og skal eksekvere JC’s branding-metoder i Danmark – et partnerskab vi er stolte af og som vi glæder os til at introducere både nuværende og kommende kunder for.