Lad os kickstarte jeres PR og gøre jer klar til positiv omtale – nu og post-corona
Det er ikke kun lige nu, det kan være svært at trænge igennem i mediestrømmen. Det gælder også efter krisen – konkurrencen om spalteplads og omtale er enorm, så du skal finde og ryste op med rigtig gode historier for at få den eftertragtede omtale i medierne.
Det er nemt at falde i årsregnskabsfælden (= eneste tid på året, man sender noget ud) eller selv falde i svime over den tilfældig produktnyhed. Og glemme de rigtige historier af kød og blod – dem, vi alle sammen virkelig gider at læse.
Fakta er, at redaktionel omtale er 10 gange mere troværdig end annoncer (on eller off line), så det er super godt for din forretning at få tændt lyset og stoppe med at strippe i mørke.
Book en halv times gratis PR-sparring i formularen lige her – vi vender tilbage hurtigst muligt med, hvem du skal tale med hvornår!
Hvis I efter den halve times gratis sparring har fået mere PR-blod på tanden, kan vi sammen se på jeres målgruppe og finde ud af, hvad de læser, hvor de læser det og hvem de lytter til. Bagefter identificerer vi de historier fra din virksomhed, der har størst sandsynlighed for at ramme journalisterne på medierne målgruppen læser.
Og så lægger vi en målrettet PR-strategi – både offline og online – som flugter med jeres forretning og brand. Strategien indeholder også planer for, hvordan du genbruger og kombinerer dit pressearbejde med andre marketingkanaler, så du får maksimal effekt ud af din indsats og dit budget.