Det er svært at komme igennem med de gode historier lige nu, hvor hele verden – med god grund – taler mest om Corona. Skal du trænge igennem lige nu, skal din historie være godt vinklet og præsenteres for de allermest relevante!

Vi står klar med en halv times gratis sparring, hvor vi sætter spot på jeres gode historier lige nu, og hvem det ville være oplagt at pitche dem for.

Lad os kickstarte jeres PR og gøre jer klar til positiv omtale – nu og post-corona

Det er ikke kun lige nu, det kan være svært at trænge igennem i mediestrømmen. Det gælder også efter krisen – konkurrencen om spalteplads og omtale er enorm, så du skal finde og ryste op med rigtig gode historier for at få den eftertragtede omtale i medierne.

Det er nemt at falde i årsregnskabsfælden (= eneste tid på året, man sender noget ud) eller selv falde i svime over den tilfældig produktnyhed. Og glemme de rigtige historier af kød og blod – dem, vi alle sammen virkelig gider at læse.

Fakta er, at redaktionel omtale er 10 gange mere troværdig end annoncer (on eller off line), så det er super godt for din forretning at få tændt lyset og stoppe med at strippe i mørke.

Book en halv times gratis PR-sparring i formularen lige her – vi vender tilbage hurtigst muligt med, hvem du skal tale med hvornår!

Hvis I efter den halve times gratis sparring har fået mere PR-blod på tanden, kan vi sammen se på jeres målgruppe og finde ud af, hvad de læser, hvor de læser det og hvem de lytter til. Bagefter identificerer vi de historier fra din virksomhed, der har størst sandsynlighed for at ramme journalisterne på medierne målgruppen læser.

Og så lægger vi en målrettet PR-strategi – både offline og online – som flugter med jeres forretning og brand. Strategien indeholder også planer for, hvordan du genbruger og kombinerer dit pressearbejde med andre marketingkanaler, så du får maksimal effekt ud af din indsats og dit budget.