Marketing automation er guld for både marketing og salg
Skru op for det, der virker. Skrot hvad der ikke virker.
En af de største styrker ved marketing automation er, at du kan måle, hvor godt dit indhold fungerer i forhold til din målgruppe. Eller med andre ord: Gider folk læse det, du kaster efter dem, eller springer de let hen over dig?
I ”gamle dage” sagde man, at halvdelen af ens marketingkroner altid var spildt, man vidste bare ikke hvilken halvdel. De er slut med den slags nonsens nu om dage, for med marketing automation kan du se præcis, hvor godt dit content performer og om dine landingsider, e-mails, og kontaktformularer fungerer i forhold til de mål, du har sat dig (hvis du har sat dig mål. Hvis ikke, er du ikke alene – det kommer vi også omkring på demoen)
Få leads serveret på et sølvfad (næsten i hvert fald …) 😉
Marketing automation giver alle i salg overskuelig og værdifuld viden om nuværende og fremtidige kunder. Når en potentiel kunde har udvist interesse og afgivet deres mailadresse for noget af jeres content, kan I følge med i, hvad de læser, klikker på, downloader, og interesserer sig for og i den sidste ende bruge den viden til at ramme komplet plet med det rigtige budskab, når I ringer til dem.
Det er nye tider, for med i en perfekt marketing automation-verden, får I først leads fra marketing, når personen i den anden ende rent faktisk er top parat til at høre fra jer.
Derfor skal du vælge SharpSpring
SharpSpring er marketing automation mæ’ det hele til den mindre eller mellemstore B2B-virksomhed.
(Sidebemærkning: Vi er ikke sat i verden for at sige noget som helst dårligt om andre, men i en HubSpot’ificeret verden, er vi er nødt til at hejse flag for, at SharpSpring altså har samme funktionalitet til en nøj’ lavere pris – det kan du tjekke ud her, hvor du kan se vores hurtige benchmark af de to platforme)
Løsningen er baseret på en enkel og intuitiv platform, hvor du bygger landingsider, formularer og kampagne e-mails og sætter dem sammen i workflows – helt uden brug af kode. Værktøjet tilbyder logisk designede features, som gør det nemt for dig hele tiden at ramme alle dine leads med målrettede og tilpassede budskaber, baseret på de oplysninger, SharpSpring indsamler om leadet og dets adfærd.
Book din SharpSpring-demo i formularen – så vender vi tilbage i en rasende fart og aftaler tid med dig!