Slut med kundemøder og events, hvor du kan møde potentielle kunder og netværke. Alt netværksarbejde er rykket online, men er du rykket med? Det er nu, dine kunder har tid til at være på LinkedIn, det er nu, de har tid til at læse dine opslag, blogindlæg, guides og tjeklister.

LinkedIn er den væsentligste kanal til social selling – i hvert fald hvis du arbejder B2B. Men hvordan bliver du aktiv på LinkedIn, så det skaber salg? Hvilken type indhold skal du slå op på LinkedIn? Hvornår? Hvor tit? Og hvordan sikrer du dig, at du når ud til de rigtige personer?

Kom på 2,5 times kursus (online, naturligvis) og kom konkret videre i en fart.

Det indeholder dit 1:1 kursus

Læg en strategi for dit indhold 

  • Hvem er målgruppen?
  • Hvor er målgruppen, og hvad interesserer dem?
  • Hvad vil du have ud af din social selling-indsats?

Vær aktiv uden at være for meget

  • Påvirk dine kunder tidligt i købsprocessen med godt indhold
  • Skriv opslag, der generer aktivitet – likes og delinger
  • Hvornår skal du poste opslag og til hvem?
  • Sådan fungerer LinkedIns newsfeed
  • Alt det du ikke vidste, du kan på LinkedIn – de ’skjulte funktioner’

Sådan skaber du indhold, der sælger på linkedin

Social selling handler om at skabe salg gennem de sociale medier og dit personlige netværk. Social selling er en langsigtet investering, som handler om at skabe relationer, levere værdifuldt indhold til dine kunder og brande dig selv som en relevant samarbejdspartner indenfor dit felt.

Ved at skabe en strategi for din tilstedeværelse på LinkedIn og for hvilken type indhold, du skal promovere, øger du mulighederne for at ramme potentielle kunder på det helt rigtige tidspunkt på deres rejse mod at blive kunde hos dig.

Pris: 3.500 kr. for 2½ times online 1:1 kursus, der sætter dig på dine potentielle kunders radar