Er hjemmesiden synlig på Googles søgeresultater?
Hvad kan I gøre for at opnå en bedre placering på Google og for at trække mere trafik ind på siden?
Vi kommer med forslag til søgemaskineoptimering af det tekniske, jeres CMS, opbygning, navigation, indhold og meget mere.
Status på hjemmesiden:
- Afspejler hjemmesiden jeres visuelle identitet, og understøtter designet jeres budskaber?
- Rammer hjemmesiden den eller de rigtige målgruppe(r)?
- Understøtter hjemmesiden jeres brand – og er det nemt at se, hvad I laver, og hvad jeg kan købe?
- Gør I det nemt for jeres besøgende – er strukturen opbygget, så hjemmesiden er overskuelig – og kan de besøgende finde det, de leder efter?
- Fungerer den interne linkbuilding, så I får ledt de besøgende godt rundt på hjemmesiden?
- Fortæller I den historie, der får de besøgende til at købe jeres produkt? Får I kommunikeret jeres kernebudskaber klart ud?
- Fortæller I de besøgende, hvad I gerne vil have dem til at gøre på hjemmesiden med tydelige Call to actions?
- Er teksterne præcise og sprogligt korrekte? Og taler I til jeres målgruppe?
- Er siden opdateret?
- Giver jeres CMS (hjemmesidesystem) de muligheder for at arbejde med hjemmesiden, som I har brug for? Eller står det i vejen for jeres online tilstedeværelse?
Analyse og optimeringsforslag
Trafik i sig selv er ikke interessant, den skal føre til leads. For at sikre, at I får de ’rigtige’ besøgende ind på hjemmesiden og de gør, det I ønsker, skal alle punkterne ovenfor spille sammen.
Vi analyserer, om det er tilfældet hos jer og leverer en rapport med vores anbefalinger og optimeringsforslag.
Fra pris: 3.750,-