Vores kunder kommer til os med mange forskellige behov.

Nogle er toprutinerede i at arbejde sammen med et bureau. Andre har aldrig før beskæftiget sig med markedsføring eller kommunikation.

Vores kunder falder i fire forskellige kategorier – måske genkender du også dig selv her?:

  • Du er salgs- og marketingansvarlig, men salget tager al din tid i det daglige, så du aldrig har tid til at fokusere (nok) på arbejdet med marketing. Og når du endelig kommer til det, har du ingen ressourcer at trække på, så ofte bliver det ved idéerne, og det kniber med eksekveringen.
  • Du er marketingchef og har interne ressourcer – bare ikke nok i spidsbelastningsperioder! Du mangler ind imellem erfaren, faglig sparring, og det ville være rart at have nogen at lægge større, afgrænsede projekter ud til uden at skulle briefe forfra hver gang.
  • Du er enlig marketingansvarlig, uden interne kompetencer at trække på. Du sidder alene med det hele og mangler nogen at sparre med og en afdeling at uddelegere opgaver til.
  • Du er ejerleder i en mindre virksomhed, og du har ikke tid til det der marketing! Du ved godt, det ville rykke noget for jer, hvis I fik lavet gode indsatser, men du har enten ikke tiden eller interessen for projektet.

Uanset hvor du befinder dig på den skala, tager vi imod dig med åbne arme og taler et sprog, der er til at forstå.