Salgs- og marketingtjek

Skål for et godt samarbejde!

Kold kanvas og lunkne kaffemøder er ikke bare pinefuldt akavede discipliner. De skyder også med spredehagl og risikerer at frustrere flere kunder, end de skaffer leads. Og helt ærligt, gider du selv at blive kontaktet kold kanvas?

Men det behøver ikke være sådan.

Med et salgs- og marketingtjek dykker vi ned i jeres eksisterende kombination af marketing og salg og finder frem til et realistisk billede af, hvad jeres nuværende setup er i stand til at gøre for jeres lead pipeline — hvor I plejer nye kunder fremfor at fylde dem hagl.

Det eneste, du skal gøre, er at stille en marketingperson og en salgsperson til rådighed, som vi kan tale med i en halv time hver for sig. Og består salg og marketing hos jer af én og samme person, så finder vi også sagtens ud af det.

Det praktiske

Herefter kommer vi med konkrete anbefalinger til marketingaktiviteter, der effektivt vil øge jeres synlighed og skabe trafik til jeres hjemmeside – og viser, hvordan I kan anvende marketing automation som den centrale motor til at generere nye leads til jeres pipeline.

Med det rigtige setup får I ikke bare en marketingmotor. I får også et instrumentbræt, der viser data, I kan evaluere jeres marketingindsats ud fra og sikre ROI. Et instrumentbræt, hvor I sort på hvidt kan se, hvad der fungerer bedst i forhold til at fylde jeres lead pipeline, og hvor I hele tiden kan optimere gevinsten af jeres salgs- og marketingarbejde på et databaseret grundlag I stedet for på mavefornemmelser.

Book et møde på to gange en halv time og få vores anbefalinger – vi kører selvfølgelig på over Teams/Hangout/Appear.in/Zoom eller hvad du foretrækker 😉