Uanset hvilke kanaler, du driver din marketing på eller har ambitioner om at trænge igennem på, er content ikke til at komme udenom.
Uanset om du sigter efter at få flere varme leads, skabe generel vækst, tiltrække de helt rigtige medarbejdere, fastholde dem du har (både kunder og medarbejdere), eller opnå synlighed og opmærksomhed, er dine historier den din sikre vej til at opnå dine mål.
Men de historier skal fortælles – vidt og bredt via forskellige formater og kanaler. Og de skal ikke bare fortælles; nej, de skal ramme bulls eye på målgruppens pain, så de sidder tilbage og tænker, at DU har netop den painkiller, de har brug for!
Første fix er gratis – giv os en halv time, og vi giver dig en plan tilbage, hvor du får at se, hvad dit content kan gøre for din forretning.
Content er ikke kun tekst
Video vinder mere og mere terræn, når vi skal fortælle de gode historier. Men videoer kan være meget mere end dig, der står og snakker til kameraet. Vi gør brug af forskellige formater, fx visualiseringer og infographics til at give liv og kant til din video. Dyk ned i content på film her og få inspiration til dit næste video-projekt.
“Når vi skal beskrive og konceptualisere vores produkter og ydelser, bruger vi Gammelbys til sparring og til at vurdere, hvordan tingene skal vendes eller drejes for at fungere. Gammelbys går ikke bare efter at få leveret, men de har dén tand mere interesse for det tekniske, som gør, at de sætter sig ind i tingene og kan kommunikere, uden at det bliver totalt nørdet.”
Lars B. Klemensen
Chef for Marketing og Forretningsudvikling hos Scanenergi
Cases, referencer, kundeudtalelser, referencehistorier…
… kært barn har mange navne, men uanset hvad du kalder det, er glade kunder de allerbedste til at fortælle omverdenen om din virksomhed. Den klassiske case er et godt format til at fortælle inspirerende, detaljerede historier, der går i dybden. Det vigtigste er, at det trigger ”det er jeg fandme nødt til at høre mere om”-følelsen hos folk!
Men hvor gode er I til at få fulgt op med jeres kunder og rent faktisk få skrevet jeres cases ned? Nej vel… der kommer vi ind. Vi både finder og skriver de gode historier for jer – og det er vores erfaring, at kunderne gerne åbner op og fortæller din gode historie til os.
Hvis du selv vil i gang med at interviewe og skrive, kan du hente vores guide til, hvordan du bedst beskriver og udnytter dine cases.
Den gode kundecase starter med et godt interview. Derfor har vi også lavet en spørgeramme, du kan bruge som inspiration.
Det gode content skal ud at leve
Godt content, der ligger og samler virtuelt støv i en mappe, får din virksomhed ikke meget ud af. Dit content skal ud og skabe awareness, og gøre dine leads varme. Det bedste ved godt content er, at det kan genbruges flere gange. Ved at (gen)bruge dit content på flere forskellige platforme som LinkedIn, Facebook, hjemmesiden, nyhedsbreve etc., kan du nå ud til rigtig mange potentielle kunder. Hent vores content recycling tjekliste, og kom i gang med at genbruge!