Dine kunder kvalificerer sig selv online, før de kontakter dig

Dine kunder kvalificerer sig hele 57 % hen i købsprocessen, før de kontakter dig. De googler dig for at finde ud af, om du kan løse de problemer, de står med lige nu. Derfor er du  nødt til at styrke din online tilsetdeværelse og synlighed, så din virksomhed er til stede dér, hvor dine kunder er – med det rette budskab i det rette øjeblik. Det kan fx være i form af online annoncering på sociale medier, nyhedsmedier og Google.

Marketing automation – identificer og kvalificer dine leads

Marketing automation opsamler viden om leads fra dine marketingindsatser og giver dig besked, når potentielle kunder er klar til at blive kontaktet.

Du får helt konkret viden om, hvad dine leads interesserer sig for, og hvor de er i købsprocessen. Helt specifikt kan du se hvilket link, det enkelte lead klikker på og hvilke marketingindsatser, der skaber omsætning.

Ud fra indsamlede data, kan du påvirke det enkelte lead med netop det budskab, der flytter personen tættere på en købsbeslutning.

Vi har det værktøj, du skal bruge til marketing automation.

SharpSpring – et validt alternativ til Hubspot

Med marketing automation kan du måle effekten af din marketingindsats og se, hvilke marketingaktiviteter og -kampagner, der virker bedst. Du kan dokumentere værdien af indsatsen, og du får et effektivt redskab til at prioritere og målrette kommende aktiviteter og kampagner.

Når emnet falder på marketing automation, taler mange om HubSpot, men ikke alle har overskuddet eller økonomien til at kaste sig ud i denne løsning, som er kompleks og dyr. Vi anbefaler i stedet SharpSpring som et validt alternativ, der fuldt ud dækker jeres behov.

SharpSpring er en løsning, som er ret ukompliceret at komme i gang med og er nemt og intuitivt at anvende i dagligdagen. Med SharpSpring kan I bruge jeres penge og kræfter på at skabe relevant content i stedet for at smide alle pengene efter licenser.

“Gammelbys har været en meget værdifuld strategisk partner for os i forbindelse med implementering af marketing automation-løsningen SharpSpring. Som alle andre kunder har vi nogle særlige behov. Gammelbys har hurtigt forstået vores forretning og derved givet os en værdifuld sparring og fundet løsninger, som vi ikke selv havde tænkt.”

Torben Stigaard
Partner hos Plandisc

Få en live demo af SharpSpring

Vil du have en demonstration af, hvordan vores marketing automation software virker, og hvordan I kan bruge marketing automation i jeres virksomhed?

Tilmeld dig her

Opbyg og fasthold relationer til kunder og leads med nyhedsbreve

Med et velgennemtænkt og veldisponeret nyhedsbrev opbygger og fastholder du gode relationer til kunder, leads og samarbejdspartnere. Dit nyhedsbrev bliver åbnet af modtagerne, når indholdet er relevant og fængende.

Det er helt op til dig, hvor meget eller hvor lidt vi skal på banen for at gøre dit nyhedsbrev til en god forretning. Vi kan stå for alt fra den overordnede planlægning til udvikling af skabelon, tekstproduktion, opsætning, udsendelse og måling af modtagerens interesse og aktivitet.

Træk trafik ind til din hjemmeside med online annoncering

Med online annoncering når du ud til et stort publikum, der endnu ikke kender din virksomhed eller dine produkter – det skaber mere trafik til din hjemmeside.

Vi vurderer, hvilke kanaler der rammer din målgruppe bedst – LinkedIn, Facebook, Instagram, Snapchat, Google Ads eller andre. Vi målretter annonceringen til specifikke målgrupper, så budskaber og tilbud bliver vist for netop de personer, de er interessante for.

Vil du vide mere om online marketing, så er det Mads, du skal have fat i.

+45 2872 7406
mads@gammelbys.dk