Marketing
Automation

Med marketing automation søger vi for, at de varme leads strømmer i din retning så du undgår kold kanvas

Gammelbys, marketing automation og ActiveCampaign — en perfekt kombi. Vi har siden 2017 implementeret marketing automation systemer og software bygget på ActiveCampaigns platform. Vi har dedikeret os til ActiveCampaign, fordi de tilbyder høj value-for-money, et intuitivt interface og et featuresæt, der matcher små og mellemstore B2B-virksomheder helt perfekt. Gammelbys er ActiveCampaign partner, og vores marketing automation konsulenter er all-in på at levere resultater til dig.

Dine kunder kvalificerer sig selv online, før de kontakter dig

Dine kunder kvalificerer sig hele 88% (McKinsey) hen i købsprocessen, før de kontakter dig. De googler dig for at finde ud af, om du kan løse de problemer, de står med lige nu. Derfor er du  nødt til at styrke din online tilstedeværelse og synlighed, så din virksomhed er til stede dér, hvor dine kunder er – med det rette budskab i det rette øjeblik. Det kan fx være i form af online annoncering på sociale medier, nyhedsmedier og Google.

Marketing automation – identificér og kvalificér dine leads

Marketing automation opsamler viden om leads fra dine marketingindsatser og giver dig besked, når potentielle kunder er klar til at blive kontaktet.

Du får helt konkret viden om, hvad dine leads interesserer sig for, og hvor de er i købsprocessen. Helt specifikt kan du se hvilket link, det enkelte lead klikker på og hvilke marketingindsatser, der skaber omsætning.

Ud fra indsamlede data, kan du påvirke det enkelte lead med netop det budskab, der flytter personen tættere på en købsbeslutning.

Vi har det værktøj, du skal bruge til marketing automation.

Farvel til
Kold Kanvas

Hent e-bogen “Farvel til kold kanvas” og læs mere om, hvordan marketing automation automatiserer dine salgsprocesser, så du fremover får så kvalificerede leads, at du helt slipper for at ringe kold kanvas.

ActiveCampaign — et temmelig validt alternativ til Hubspot, Mailchimp og SharpSpring

Med marketing automation kan du måle effekten af din marketingindsats og se, hvilke marketingaktiviteter og -kampagner, der virker bedst. Du kan dokumentere værdien af indsatsen, og du får et effektivt redskab til at prioritere og målrette kommende aktiviteter og kampagner.

ActiveCampaign er en løsning, som er ret ukompliceret at komme i gang med og er nemt og intuitivt at anvende i dagligdagen. Med ActiveCampaign kan I bruge jeres penge og kræfter på at skabe relevant content i stedet for at smide alle pengene efter licenser.

Både mail-kanon og CRM

ActiveCampaign lader dig personalisere dine emails, nyhedsbreve og landingssider nemt og brugervenligt, så du kan give dine kunder en skræddersyet og nærværende oplevelse.

Med et fuldt CRM-system indbygget fra start, er det nemt og overskueligt at arbejde med dine salgstragter og følge dine leads hele vejen gennem kunderejsen. Du skal altså ikke til at skifte mellem programmer og tjenester hele tiden.

For at du kan målrette dine budskaber til dine kontakter præcist, kan du bruge ActiveCampaign til at segmentere i dine kontaktlister ud fra både interesse, lister, tags og brugerbestemte felter.

Så kan du nemt ramme de rigtige leads med de rigtige budskaber på det helt rigtige tidspunkt. Hver gang.

I den sammenhæng er det også vigtigt, at dine mails rent faktisk når frem til dine kunder – det er nemlig ikke givet på forhånd. Selv hvis du har lavet markedets bedste content, nytter det ikke noget, hvis det aldrig når frem til nogenActiveCampaign har en af de bedste deliverability rates i branchen, og déet giver kampagner, der performer godt.  

Marketing automation og masser af data

ActiveCampaign har meget stærke funktioner inden for marketing automation. Der er næsten ingen grænser for, hvad man kan automatisere. Det er lige til at gå til med en intuitiv brugerflade, der viser hele automationen i et overskueligt flow. Udover at det er sjovt at lege med for marketingfolk og barnlige sjæle, er det også en ret god måde at gøre kontakten med dine kunder mere nærværende end nogensinde. 

Nu om dage skal man gerne blive klogere, når man kaster penge efter noget. Derfor får du også adgang til detaljeret data for alle dine kontaktpunkter. Hvad responderer dine leads på? Hvordan interagerer dine kunder med dig? Hvilke budskaber går rent ind, mens andre falder til jorden som en sæk vådt ler? Det er værdifuld viden, hvis du gerne vil gøre dine marketingindsatser skarpere hver dag. Og det vil du. 

Lad være med at betale for noget du ikke bruger!

Og når du kaster penge efter noget nu om dage, vil du helst ikke kaste mere end højst nødvendigt – forståeligt nok! Derfor havde vi heller ikke valgt at bruge ActiveCampaign i eget hus, hvis ikke prisen matchede forventningerne.  

ActiveCampaigns prisstruktur er nemlig meget konkurrencedygtig – du betaler kun for den funktionalitet, du skal bruge. 

Gammelbys har været en meget værdifuld strategisk partner for os i forbindelse med implementering af marketing automation-løsningen SharpSpring. Som alle andre kunder har vi nogle særlige behov. Gammelbys har hurtigt forstået vores forretning og derved givet os en værdifuld sparring og fundet løsninger, som vi ikke selv havde tænkt.

Torben Stigaard - Partner hos Plandisc

Få en live demo

Få en live demo af ActiveCampaign. Vil du have en demonstration af, hvordan vores marketing automation software virker, og hvordan I kan bruge marketing automation i jeres virksomhed?

Opbyg og fasthold relationer til kunder og leads med nyhedsbreve

Med et velgennemtænkt og veldisponeret nyhedsbrev opbygger og fastholder du gode relationer til kunder, leads og samarbejdspartnere. Dit nyhedsbrev bliver åbnet af modtagerne, når indholdet er relevant og fængende.

Det er helt op til dig, hvor meget eller hvor lidt vi skal på banen for at gøre dit nyhedsbrev til en god forretning. Vi kan stå for alt fra den overordnede planlægning til udvikling af skabelon, tekstproduktion, opsætning, udsendelse og måling af modtagerens interesse og aktivitet.

Replikant

Der er gode kunder og så er der drømmekunder – altså dem, du meget gerne vil have flere af. Dem, der lægger gode penge, har gode opgaver og i det hele taget går godt i spænd med din virksomhed.

Hvordan finder man flere af lige præcis de kunder? Og hvis du gør – hvordan får du så fat i dem?

De spørgsmål kan vores Replikant-løsning svare på.

Vi replikerer dine favoritkunder: Robotter, software og SoMe

Der er gode kunder og så er der drømmekunder – altså dem, du meget gerne vil have flere af. Dem, der lægger gode penge, har gode opgaver og i det hele taget går godt i spænd med din virksomhed.

Hvordan finder man flere af lige præcis de kunder? Og hvis du gør – hvordan får du så fat i dem?

De spørgsmål kan vores Replikant-løsning svare på.

Let’s talk!

Vil du vide mere om online marketing, så er det Nicoline, du skal have fat i.

gbys_medarbejder_nicoline

Nicoline Sander

Digital delivery manager

Stop med at strippe i mørke

Gammelbys

Axel Kiers Vej 18B, 8270 Højbjerg

CVR: 43489038

M: info@gammelbys.dk

T: +45 70 20 42 09

© Copyright Gammelbys
contact-section

Stop med at strippe i mørke

Gammelbys

Axel Kiers Vej 18B, 8270 Højbjerg

CVR: 43489038

M: info@gammelbys.dk

T: +45 70 20 42 09

© Copyright Gammelbys

Kom i spil med Pinball Marketing

Thought leadership - Attention = Fuel