Social selling – hele pakken

Er I en gruppe fra en virksomhed, som alle har brug for at vide mere om social selling og arbejde målrettet og resultatorienteret med disciplinen, får I den store pakke om social selling med dette kursus.

Vi guider jer hele vejen fra jeres personlige LinkedIn profil til Sales Navigator og udformer sammen med jer en social selling strategi, som vil sikre jer alle de kvalitets-leads, I går og drømmer om.

Dagen foregår i en vekselvirkning mellem oplæg og øvelser. Vi tilpasser indholdet efter jeres specifikke behov og ønsker og sikrer, I får både ny viden og hands-on erfaringer med hjem – direkte klar til brug.

En social selling-dag indeholder typisk disse emner:

  • Læg en strategi for din/virksomhedens tilstedeværelse på LinkedIn
  • Optimer jeres personlige profiler
  • Skab en Company Page, der engagerer jeres følgere
  • Få styr på LinkedIns funktionalitet og faldgruber
  • Hvem skal du connecte med og hvordan?
  • Har du brug for LinkedIn Premium? Og hvad med Sales Navigator?
  • Hvad er forskellen på at sælge i telefonen og på LinkedIn?
  • Det personlige salg
  • Hvilke budskaber sælger?
  • Personaer og arketyper
  • Sådan skriver du en sælgende inmail – og får mødet
  • Næste skridt til et LinkedIn-mindset: Bare gør det!

Alt efter hvor mange I er, og hvor dybt vi skal gå med de forskellige temaer, kan kurset udformes, så det varer en halv eller en hel dag med oplæg og efterfølgende sessioner med øvelser i specifikke emner som personlig profil, firmaprofil, indhold osv.