Public relations
Find vandingshullerne og få relevant og troværdig omtale i medierne
Find dine målgruppers vandingshuller: Hvad læser de, hvem lytter de til, hvor mødes de – og sørg så for at være til stede lige netop dér, og med lige præcis den historie, som er relevant for dem.
Vi kender det danske mediebillede, så vi kan bringe din historie til de rigtige vandingshuller. Og vi identificerer og udvikler din virksomheds gode historier, så de er interessante for medierne og relevante for dine målgrupper.
Har du en historie, du gerne vil have ud i verden?
Vi er din kritiske sans og vurderer, om din historie er relevant at lave pressearbejde på. Vi finder den helt rigtige vinkel, skriver en pitch eller en færdig pressemeddelelse, kontakter de rette journalister og medier, følger op, overvåger og måler resultaterne af din presseindsats.
Gammelbys’ evne til at sætte sig ind i produktet gør, at de er gode til at identificere de målgrupper og medier, som de enkelte nyheder er interessante for. Og Gammelbys er pissedygtige! De kan noget med ord, så en teknisk tekst om dæk bliver letfordøjelig, så også Hr. og Fru Jensen kan forstå den.
Læg en strategi for dit PR-arbejde
PR er mere end at skyde en pressemeddelelse af en gang om året, når I har aflagt årsregnskab, indkøbt en ny CNC-maskine, eller lancerer en ny version af jeres software. PR skal bruges strategisk og målrettet i forhold til jeres forretningsstrategi og brand. Det er et langt, sejt træk, hvor I investerer i at opbygge virksomhedens omdømme.
Vi lægger planerne og genbruger og kombinerer dit pressearbejde med andre markedsføringskanaler, så du får maksimal effekt af din indsats og udbytte af dit budget.
Få en stemme
Tag fat i Lotte og find ud af, hvordan dine historier kommer ud at flyve.
Lotte Elkjær Flugt
Seniorkonsulent, Kommunikationsarkitekt