Blog

Der bliver skrevet rigtigt mange pressemeddelelser i danske virksomheder og i interesseorganisationer. Hver eneste dag bombes journalister på de danske nyheds- og fagredaktioner med tips om gode historier. ...

LinkedIns nye brugergrænseflade kommer til at medføre store forandringer og stiller krav til, at du foretager ændringer på din profil allerede nu, hvis du vil bevare din synlighed og relevans på netværket. Hvis du har udenlandske kontakter, er du måske allerede...

Nå, så du har en LinkedIn profil? Men der sker ikke rigtig noget – jobtilbuddene vælter ikke ind, ingen LinkedIn influencers tigger dig om at connecte, der er lidt stille … Måske du skulle tage et kig på din profil –...

Den moderne marketingafdeling – hvad er det for en størrelse? Har en marketingafdeling ikke altid skullet være moderne, hvis moderne er det samme som at følge med tiden? Vi skal holde fokus på marketingafdelingens virke snarere end dens virkemidler....

Content recycling - what´s new?? Vi har da altid genbrugt indhold, når vi kunne komme til det … Enhver kommunikations- eller marketing-fidus med respekt for sig selv gjorde også for 10 år siden sit ypperste for at få mest muligt...

Har din virksomhed en profil på LinkedIn? Mange virksomheder har allerede en virksomhedsprofil (company page) på LinkedIn uden at vide det. Hvordan forholder du dig til profilen, hvis der allerede findes en, og hvad er fordelene egentlig ved at have...

Når man ejer og driver en virksomhed, er der ikke ret meget, der overdøver tankerne om, hvordan det går virksomheden i dag, i morgen og i resten af ens tid som ejerleder. Man er ærekær, man er måske endda lidt...

Hvis du er annonce-newbie, har jeg lavet en guide til de vigtigste tips til ”Annonceadministrator” på Facebook, så du kan komme godt i gang....

Skal din virksomhed på Instagram? Så har du her et par råd til, hvordan du kommer godt i gang. #godfornøjelse ! ...

Et af de klassiske steder, man ofte støder på manglende entusiasme omkring marketing, er i danske små og mellemstore virksomheder. Her det ofte ejerlederen - ”ham selv!”, en salgs- og marketingchef eller en enlig marketingkoordinator/assistent/projektleder, der står med ansvaret …...

Begrebet ’elevatortalen’ er kendt af de fleste: At i løbet af en elevator-tur skal du kort og præcist kunne fortælle din medpassager, hvad du og din virksomhed laver, og hvorfor vedkommende skal købe jeres produkt eller service. Sådan er det også...