Et stærkt brand fortæller historien om, hvem I er som virksomhed. Det fortæller, hvad I står for. Og det fortæller, hvorfor jeg skal vælge dig i stedet for dine konkurrenter.

Du kender sikkert virksomheder, der brander sig selv som ”din foretrukne partner inden for…” eller ”markedets førende leverandør af…” (dem er der så i øvrigt ti af!). Ti, som hver især er anonym som en zebra i en zebraflok. Ingen skiller sig ud, og det er umuligt at se, hvor det ene brand ender, og det næste begynder.

Dit brand skal være så stærkt og fortælle så god en historie, at dine kunder og konkurrenter kan kigge på flokken af zebraer, pege på dig og sige: det er dén, det skal være! Dén er anderledes. Lige præcis dén zebra i flokken kan løse mit problem eller opfylde mit behov på en måde, som de andre ikke kan.

Hvordan skiller du dig så ud?

Sandheden er jo, at din virksomhed ikke er den eneste, der kan løse kundens problem eller opfylde kundens behov. Men du skiller dig ud, hvis dit brand ikke bare er en vitaminpille for kunden. Dit brand skal være en smertestillende pille. En painkiller. Leverer du vitaminpiller, får dine kunder det bedre, men de kan godt undvære dig. Leverer du painkillers, hverken vil eller kan dine kunder undvære dig. Det er dén historie, dit brand skal fortælle. Det er dén historie, der skal gennemsyre alt, hvad I gør og siger – og som du skal sende ud i markedet på en måde, så den tolkes og genfortælles rigtigt.

Det er ikke magi at definere jeres historie og essensen af jeres brand. Vi har erfaringen og processen til at kortlægge og kommunikere jeres brand og jeres painkiller-historie, så I skiller jer ud fra flokken.

Skil dig ud fra flokken. Tag fat i Mette nu.

+45 40 98 04 30
mette@gammelbys.dk