Content is king. Og dronning.

Uanset hvilke kanaler, du driver din marketing på eller har ambitioner om at trænge igennem på, er content ikke til at komme udenom.

Dine historier er din sikre vej til at opnå dine mål. Flere leads til salg, generel vækst, tiltrække de helt rigtige medarbejdere, fastholde dem du har (både kunder og medarbejdere), synlighed og opmærksomhed.

Med mange års story telling i bogen har vi røv i bukserne til at give dig en garanti:

Hvis du har styr på din målgruppes pain, og du har den helt rigtige painkiller til dem, kommunikerer vi dine historier, så du når dine mål.

Første fix er gratis – giv os en halv time, og vi giver dig en plan tilbage, hvor du får at se, hvordan content også kan rokke din verden frem mod mål. Book et opkald med en af vores content-eksperter her.

Når content bevæger sig

Video har vundet mere og mere terræn, når vi skal fortælle de gode historier. Dyk ned i content på film her og få inspiration til dit næste video-eventyr.

“Når vi skal beskrive og konceptualisere vores produkter og ydelser, bruger vi Gammelbys til sparring og til at vurdere, hvordan tingene skal vendes eller drejes for at fungere. Gammelbys går ikke bare efter at få leveret, men de har dén tand mere interesse for det tekniske, som gør, at de sætter sig ind i tingene og kan kommunikere, uden at det bliver totalt nørdet.”

Lars B. Klemensen
Chef for Marketing og Forretningsudvikling hos Scanenergi

Cases, referencer, kundeudtalelser, referencehistorier…

… kært barn har mange navne, men uanset hvad du kalder det, er glade kunder de allerbedste til at fortælle omverdenen om din virksomhed og hvor hamrende dygtige, I er til jeres arbejde. Og vi kan både finde og skrive de mange gode historier om dine glade kunder.

Tjekliste til ubesværet content-distribution

Hvis du allerede er 100 meter-mester i content-produktion, men bøvler med at få det ud at leve, så hent vores content recycling tjekliste, og få fyret op under distributionskanonen!

Hent tjeklisten her.

Komplet guide til killer cases

Den klassiske case er hands down det bedste format til at fortælle inspirerende, detaljerede historier, der går i dybden. Det kan være historier om dig, dine kunder eller en helt tredje. Bare det trigger ”det er jeg fandme nødt til at høre mere om”-følelsen hos folk!

Hent vores guide til, hvordan du beskriver og udnytter dine cases til en solid 12’er. Du kan også shortcutte det hele og hente vores spørgeramme til kundecases her.

Kontakt Mathias, hvis dine gode historier skal op af skrivebordsskuffen og ud til kunderne.

+45 2870 9959
mathias@gammelbys.dk