Kom til webinar:
Få opskriften på succes i den klikløse verden
Gør dig klar til en verden, hvor kunder ringer selv, skriver til dig på LinkedIn, beder om møder, er klar til at skrive under og bliver mere tilfredse.
Men det kræver, at du gør op med en hel masse gamle antagelser, og begynder at optimere mod efterspørgsel i stedet for mod leads.
Tilmeld dig vores gratis webinar, og få opskriften på succes.
Hvad er der sket med
platformene og vores adfærd?
Digitale platforme som LinkedIn, Google og Meta favoriserer indhold, der holder på os uden at linke væk. Det betyder, at vi efterhånden er blevet vant til at få vores indhold dér, hvor vi er, uden at vi skal klikke videre.
Det har du formentlig opdaget, men det er ikke sikkert, du har tænkt over, at det vender hele den digitale marketingverden på hovedet. Men du har måske opdaget, det er begyndt at blive svært at opnå og måle på de resultater, du er vant til?
Hvad betyder ændringerne for dig?
Når verden er blevet “klikløs”, dine kunder ikke længere rigtig gider engagere sig med dit indhold. og lead generering, som det har kørt de seneste år er udfordret, må du finde nye måder at skabe efterspørgsel!
Det betyder ikke, at marketing er død
– men det betyder, at du skal ændre taktik for at få resultater!
I en klikløs verden skal du engagere, bygge relationer og aktivere dit brand, dér hvor dine kunder allerede er. I stedet for at jagte klik og leads, der skaber friktion, handler Pinball marketing om at levere værdifuldt indhold direkte på de platforme, dine kunder bruger tid på. På dén måde skaber du relationer og varig opmærksomhed, der rækker langt ud over gammeldags lead-generering.
Med Pinball marketing får du engagement, relationer og brand aktivering, dér hvor kunderne er.
Dem, der forstår skiftet, vil opleve, at de får en langt lavere pris pr. ny kunde. De andre? De kommer til at kæmpe med gamle marketing KPI’er og faldende salgsresultater.
Meld dig til webinar her
Hvor
Eventet er et webinar. Når vi nærmer os webinaret, vil du modtage et link, så du nemt kan deltage. Hold øje med din e-mail – vi glæder os til at have dig med!
Hvornår
3. december 2024 fra kl. 10.00-11.00.