Aktiviteter
- Awarenesskampagner
- Leadgenererende kampagner
- Google ads kampagner
- Advertorials og annoncer i fagmedier
- Grafisk materiale til messer
- Cases
- PR
Kunde
Om samarbejdet
Bridgestone Mobility Solutions (BMS) havde brug for et skift i virksomhedens kommunikation fra produktfokus til kundefokus – med udgangspunkt i virksomhedens PR-aktiviteter.
Det seneste år har BMS haft en Marketing as a Service-aftale, hvor den årlige budgetramme er fast, og aktiviteter og aktivitetsniveau aftales og varierer hen over året.
En af de større opgaver har været at få deres flådestyringssystem Webfleet ud over rampen til forskellige målgrupper.
Det er en kæmpe tryghed at arbejde sammen med Gammelbys
– Jeg har simpelthen så meget tillid til Gammelbys rådgivning. Hvis jeg står overfor at træffe en vigtig beslutning om, hvor vi skal bevæge os hen i en given situation, ringer jeg ofte og spørger dem, hvad de mener er den rigtige beslutning, fortæller Louise Holst, marketingansvarlig i Danmark og Sverige hos Bridgestone Mobility Solutions, der har udviklet flådestyringssystemet Webfleet.
– Gammelbys ser altid nogle udfordringer eller muligheder, jeg ikke selv har været opmærksom på, og præsenterer mig for en løsning.
Vil du vide mere?
Har du brug for en effektiv kampagne til at få jeres produkt ud over rampen, eller er du nysgerrig på mulighederne med en Marketing as a Service-aftale – så tag fat i Helle eller Lotte.
Helle Husum
Seniorkonsulent & content specialist
Lotte Elkjær Flugt
Seniorkonsulent & kommunikationsarkitekt