Lidt om Lea
Som produktchef har Lea ansvaret for at (videre)udvikle og implementere produktstrategier i tæt samarbejde med Gammelbys’ produktejere.
Med sit skarpe blik for detaljerne, sikrer Lea at de varer vi har på hylderne er relevante, tidssvarende og løser præcis de behov, vi oplever hos vores kunder.
I rollen som Brand Lead er Lea desuden en afgørende drivkraft bag udviklingen af de processer og værktøjer, vi bruger i forbindelse med. brandprojekter for vores kunder. Lea har dyb indsigt i de virkemidler, der skal til for at identificere den kerne i en virksomheds brand, som er så vigtig, når kursen for brandet skal sættes.
Det er vigtigt for Lea, at en virksomhed hurtigt oplever effekt, når de går i gang med et brandprojekt. Derfor er hun stærk fortaler for, at et brandprojekt i den indledende fase ikke skal handle om, hvad omverdenen tænker og ikke må kræve flere måneders research på eksisterende image.
For særligt i B2B-verdenen er det vigtigste for fremdriften at få defineret, hvad kernen af en virksomheds brand er, så man kan begynde at agere og eksekvere ud fra den.
Og med mere end et årti hos Gammelbys har Lea en klar fornemmelse af, hvordan vi som bureau kan gøre en forskel for vores kunder.