MARIA
BRØNDUM

Lidt om Maria

Kunder på kig efter nye produkter og services starter med at lede ét sted: Google. Derfor bruger I nok allerede en del ressourcer på at være synlige online – men ved du præcis hvad du får for pengene?

Gør I det rigtige?

Det er her, Maria kommer ind i billedet – hun er nemlig ekspert i at få jer i dialog med de rigtige kunder online, uden at I bare hælder uendelige mængder penge ned i et stort, mørkt hul (Googles pengetank) og håber på det bedste.

Hvem vil I gerne i dialog med? Hvordan lykkes I med det? Skal I satse på kampagne A eller kampagne B? Hvor er der muligheder for at optimere og komme i dialog med endnu flere af dem, I gerne vil tale med?

Og så er vi tilbage ved resultater, data, Google og andre marketingteknologier, hvor det hele begynder. Uanset hvilke kommunikationsværktøjer og -kanaler I aktiverer, bør I kende den mest effektive, digitale vej til at få kunder og medarbejdere i digital samtale, og det er lige præcis her, Maria gør en forskel.

Maria har mange års erfaring fra it-branchen, hvor hun har arbejdet intensivt med data og analyse. Hun dykker ned i data og analyser og vurderer, hvor der er noget at komme efter for at få endnu bedre resultater af jeres indsats, fx ved at koble resultaterne af jeres forskellige marketingkampagner med jeres virksomheds øvrige tiltag. Maria kender også it-producenternes og -distributørernes funding-system i alle kroge, så hun kan optimere resultatet af jeres samlede indsats.

Tag fat i Maria, hvis du vil have mest muligt for marketingpengene! Du fanger hende på maria@gammelbys.dk eller 53 50 27 67.

Stop med at strippe i mørke

Gammelbys

Axel Kiers Vej 18B, 8270 Højbjerg

CVR: 43489038

M: info@gammelbys.dk

T: +45 70 20 42 09

© Copyright Gammelbys
contact-section

Stop med at strippe i mørke

Gammelbys

Axel Kiers Vej 18B, 8270 Højbjerg

CVR: 43489038

M: info@gammelbys.dk

T: +45 70 20 42 09

© Copyright Gammelbys

Kom i spil med Pinball Marketing

Thought leadership - Attention = Fuel