Maria Brøndum

Data- og kommunikationsarkitekt
+45 53 50 27 67
maria@gammelbys.dk

LinkedIn

Kunder på kig efter nye produkter og services starter med at lede ét sted: Google. Derfor bruger I nok allerede en del ressourcer på at være synlige online – men ved du præcis hvad du får for pengene?  

Gør I det rigtige?  

Det er her, Maria kommer ind i billedet – hun er nemlig ekspert i at få jer i dialog med de rigtige kunder online, uden at I bare hælder uendelige mængder penge ned i et stort, mørkt hul (Googles pengetank) og håber på det bedste.  

Hvem vil I gerne i dialog med? Hvordan lykkes I med det? Skal I satse på kampagne A eller kampagne B? Hvor er der muligheder for at optimere og komme i dialog med endnu flere af dem, I gerne vil tale med?  

Og så er vi tilbage ved Google, hvor det hele begynder. Google er den mest brugte søgemaskine. Google samler data om alt – hvilke sider der giver leads på jeres website, hvor kunderne kommer fra, hvilke udfordringer jeres kunder søger en løsning på, hvordan konkurrenterne ligger sammenlignet med jer… 

Heldigvis stiller Google det hele til rådighed via Google Analytics. Maria har mange års erfaring fra it-branchen, hvor hun har arbejdet intensivt med Google Analytics. Hun dykker ned i data og analyser og vurderer, hvor der er noget at komme efter for at få endnu bedre resultater af jeres indsats, fx ved at koble resultaterne af jeres forskellige marketingkampagner med jeres virksomheds øvrige tiltag. Maria kender også it-producenternes og -distributørernes funding-system i alle kroge, så hun kan optimere resultatet af jeres samlede indsats.

Tag fat i Maria, hvis du vil have mest muligt for marketingpengene! Du fanger hende på maria@gammelbys.dk eller 53 50 27 67