Google Analytics 4

Synliggørelse af bæredygtige tiltag bliver vigtigere og vigtigere i jeres kommunikation til markedet

Overordnet set kan den nye platform give dig præcis det samme som den gamle – det kræver bare en del mere! Som den gamle platform er den gratis og du kan analysere trafik og brugeradfærd på dine websites og andre digitale platforme. Du kan også se, hvor trafikken kommer fra, hvordan folk bevæger sig gennem siden, hvor de hopper fra – og sådan cirka en halv million andre ting. Det er her, det bliver svært. For hvad skal man se efter, og hvad kan man trygt ignorere? 

Vi har den specialviden om Google Analytics 4, som I savner

Vi kan hjælpe jer med at komme i gang med Google Analytics 4 – det er nemlig lidt anderledes end den gamle platform, og man kan let miste overblikket.  

Det gælder båd e i opsætningen af Google Analytics 4 og i de rapporter og dashboards, man kan bygge.  

Vi kender platformens muligheder og kan også give jer en virkelig god og pædagogisk introduktion til, hvordan I bruger den rigtigt, når I enten selv eller med vores assistance har fået sat den op. Med GA4 kan man godt komme til at stå med følelsen af ikke at kunne se skoven for bare træer. Det er her, vi kan hjælpe. 

Har du spørgsmål?


Tag fat i Maria for at lære mere om databaseret marketing eller Google Analytics

gbys_maria_medarbejder

Maria Brøndum

Data- og kommunikationsarkitekt

Stop med at strippe i mørke

Gammelbys

Marselis Boulevard 1 8000 Århus C CVR: 43489038

M: info@gammelbys.dk

T: +45 70 204 209

© Copyright Gammelbys 2024
contact-section

Stop med at strippe i mørke

Gammelbys

Marselis Boulevard 1 8000 Århus C CVR: 43489038

M: info@gammelbys.dk

T: +45 70 204 209

© Copyright Gammelbys 2024