Marketing automation

Identificér og kvalificér dine leads

Marketing automation opsamler viden om leads fra dine marketingindsatser og giver dig besked, når potentielle kunder er klar til at blive kontaktet.

Du får helt konkret viden om, hvad dine leads interesserer sig for, og hvor de er i købsprocessen. Helt specifikt kan du se hvilket link, det enkelte lead klikker på og hvilke marketingindsatser, der skaber omsætning.

Ud fra indsamlede data, kan du påvirke det enkelte lead med netop det budskab, der flytter personen tættere på en købsbeslutning.

Vi har det værktøj, du skal bruge til marketing automation.

Active Campaign

Et solidt alternativ til Hubspot, Mailchimp og SharpSpring

Med marketing automation kan du måle effekten af din marketingindsats og se, hvilke marketingaktiviteter og -kampagner, der virker bedst. Du kan dokumentere værdien af indsatsen, og du får et effektivt redskab til at prioritere og målrette kommende aktiviteter og kampagner.

ActiveCampaign er en løsning, som er ukompliceret at komme i gang med og nemt at anvende i dagligdagen. Med ActiveCampaign kan I bruge jeres penge og kræfter på at skabe relevant content i stedet for at smide alle pengene efter licenser.

Både mail-kanon og CRM

ActiveCampaign lader dig personalisere dine emails, nyhedsbreve og landingssider nemt og brugervenligt, så du kan give dine kunder en skræddersyet og nærværende oplevelse.

Med et fuldt CRM-system indbygget fra start, er det nemt og overskueligt at arbejde med dine salgstragter og følge dine leads hele vejen gennem kunderejsen. Du skal altså ikke til at skifte mellem programmer og tjenester hele tiden.

For at du kan målrette dine budskaber til dine kontakter præcist, kan du bruge ActiveCampaign til at segmentere i dine kontaktlister ud fra både interesse, lister, tags og brugerbestemte felter.

Så kan du nemt ramme de rigtige leads med de rigtige budskaber på det helt rigtige tidspunkt. Hver gang.

I den sammenhæng er det også vigtigt, at dine mails rent faktisk når frem til dine kunder – det er nemlig ikke givet på forhånd. Selv hvis du har lavet markedets bedste content, nytter det ikke noget, hvis det aldrig når frem til nogen! ActiveCampaign har en af de bedste deliverability rates i branchen, og déet giver kampagner, der performer godt.

Marketing automation og masser af data

ActiveCampaign har meget stærke funktioner inden for marketing automation. Der er næsten ingen grænser for, hvad man kan automatisere. Det er lige til at gå til med en intuitiv brugerflade, der viser hele automationen i et overskueligt flow. Udover at det er sjovt at lege med for marketingfolk og barnlige sjæle, er det også en ret god måde at gøre kontakten med dine kunder mere nærværende end nogensinde.

Nu om dage skal man gerne blive klogere, når man kaster penge efter noget. Derfor får du også adgang til detaljeret data for alle dine kontaktpunkter. Hvad responderer dine leads på? Hvordan interagerer dine kunder med dig? Hvilke budskaber går rent ind, mens andre falder til jorden som en sæk vådt ler? Det er værdifuld viden, hvis du gerne vil gøre dine marketingindsatser skarpere hver dag. Og det vil du.

Opbyg og fasthold relationer til kunder og leads med nyhedsbreve

Og når du kaster penge efter noget nu om dage, vil du helst ikke kaste mere end højst nødvendigt – forståeligt nok! Derfor havde vi heller ikke valgt at bruge ActiveCampaign i eget hus, hvis ikke prisen matchede forventningerne.

ActiveCampaigns prisstruktur er nemlig meget konkurrencedygtig – du betaler kun for den funktionalitet, du skal bruge.

Opbyg og fasthold relationer

Opbyg og fasthold relationer til kunder og leads med nyhedsbreve

Med et velgennemtænkt og veldisponeret nyhedsbrev opbygger og fastholder du gode relationer til kunder, leads og samarbejdspartnere. Dit nyhedsbrev bliver åbnet af modtagerne, når indholdet er relevant og fængende.

Det er helt op til dig, hvor meget eller hvor lidt vi skal på banen for at gøre dit nyhedsbrev til en god forretning. Vi kan stå for alt fra den overordnede planlægning til udvikling af skabelon, tekstproduktion, opsætning, udsendelse og måling af modtagerens interesse og aktivitet.

Kom godt fra land

Vil du vide, hvordan marketing automation skaffer dig flere tilfredse kunder? Så ræk ud til Maria på

gbys_maria_medarbejder

Maria Brøndum

Data- og kommunikationsarkitekt

Stop med at strippe i mørke

Gammelbys

Marselis Boulevard 1 8000 Århus C CVR: 43489038

M: info@gammelbys.dk

T: +45 70 204 209

© Copyright Gammelbys 2024
contact-section

Stop med at strippe i mørke

Gammelbys

Marselis Boulevard 1 8000 Århus C CVR: 43489038

M: info@gammelbys.dk

T: +45 70 204 209

© Copyright Gammelbys 2024