Værdi med sociale medier
Alt for mange virksomheder får ikke nok ud af deres sociale platforme. Tag fx LinkedIn – føler du bare, at du råber ud i tomrummet eller får du noget igen?
Hvis du er synlig for din målgruppe og bruger LinkedIn til konkret salgsarbejde og netværk (vækstet med relevante profiler), kan du virkelig opbygge noget efterspørgsel for din forretning og høste værdifulde relationer.

Like, del
kommentér
Vi får jer i gang med social selling
på det niveau, der passer jer
Der er ikke en enkelt strategi på SoMe, der passer til alle, men der med garanti en, der passer lige præcis til jer!
Om det er organisk på jeres company page eller en nålestiksoperation ind i en hyperrelevant målgruppe med Thought Leader-annoncer og positionering af dine mest egnede medarbejdere – vi laver en plan, så I bare skal tømme hovederne for guldkorn.
Vi ordner resten.
Bridgestone fortæller...
Hvorfor bruge tid på det?
Hvis dine konkurrenter er der, er du også nødt til at være der. Hvis de ikke er der, har du en unik mulighed for at få et forspring!
For at engagere din målgruppe, skal du benytte de virkemidler, det enkelte sociale medie stiller til rådighed og den tone, der matcher mediet – der er forskel på LinkedIn og TikTok.
Vi skaber content, der aktiverer din målgruppe, der hvor de bruger deres tid – på LinkedIn, Facebook, Snapchat, Instagram, TikTok og YouTube.
Vi sørger for din professionelle tilstedeværelse på sociale medier
Med Gammelbys på SoMe-holdet kan du nøjes med at være den, der giver input og svarer på spørgsmål, så sørger vi for alt fra kreative idéer til praktisk eksekvering.
På den måde er det dine budskaber og holdninger, der skinner igennem til kunder og potentielle kunder, uden du selv skal være på.
SoMe succes?
Skal det spille på de sociale medier, så tag fat i Lea og få mere at vide.

Produktchef / Brand lead
lea@gammelbys.dk
(+45) 53 37 61 81