Webinar
Afholdt d. 23. juni 2025
Kl. 10:00 - 10:30
Hvor forsvinder marketingpengene hen?
Har du også svært ved at gennemskue, hvad marketingbudgettet egentlig bidrager med? Du er ikke alene. Mange CEO’er og CMO’er oplever, at investeringerne i marketing ikke afspejles i forretningsresultaterne. Det stiller vi skarpt på – med udgangspunkt i dine egne data, hvis du vil. Vi udvælger eksempler og deler dem anonymt, så du får konkret indsigt i, hvor marketingstrategi og eksekvering ofte går galt.
Var du ikke med, men ønsker svar på et konkret spørgsmål?
Få svar på 30 minutter -
med dine egne data i spil
Gammelbys introducerer Spørgetimen – det månedlige Teams møde hvor to erfarne marketingeksperter gennemgår dine udfordringer indenfor forskellige aktuelle emner. Du stiller spørgsmål, de giver svar, der kan bruges.
På bare 30 minutter får du adgang til to af branchens skarpeste marketinghoveder – og deres ufiltrerede vurderinger. Du kan stille dine spørgsmål direkte under webinaret, eller sende dem på forhånd. Intet er for stort, for småt eller for følsomt. Og du får ærlige svar.
Få svar på 30 minutter -
med dine egne data i spil
Gammelbys introducerer Spørgetimen – det månedlige Teams møde hvor to erfarne marketingeksperter gennemgår dine udfordringer indenfor forskellige aktuelle emner. Du stiller spørgsmål, de giver svar, der kan bruges.
På bare 30 minutter får du adgang til to af branchens skarpeste marketinghoveder – og deres ufiltrerede vurderinger. Du kan stille dine spørgsmål direkte under webinaret, eller sende dem på forhånd. Intet er for stort, for småt eller for følsomt. Og du får ærlige svar.
Online Spørgetime: Mandag den 23. juni kl. 10:00 – 10:30 på Teams
Meld dig til spørgetimen her
Hvad fik du med?
Ærlige svar på dine egne spørgsmål – stil dem live eller send dem i forvejen
Mulighed for at få dine marketingdata analyseret gratis og anonymt
Indsigt i typiske faldgruber – og hvordan du finder dem i dine egne tal
Konkrete cases fra danske virksomheder
Mød dem, der siger det, som det er

Mette Gammelby
Indehaver, Gammelbys
Har i mere end to årtier hjulpet virksomheder med at omsætte komplekse budskaber til klar kommunikation, der skaber værdi.
Maria Brøndum
Digital chef hos Gammelbys
Er specialist i datadrevet marketing og har en skarp analytisk tilgang til at identificere, hvor marketingindsatser skaber - eller ikke skaber – resultater.Vil du med?
👉 Tilmeld dig i dag – og kom til webinar og hør hvordan du undgår at få og for dårlige leads.
Hvornår?
Mandag den 23. juni kl. 10:00 - 10:30
Hvor?
Online – deltag fra hvor som helst
Pris?
Tilmelding er gratis
- men pladserne er begrænsede.