Du kender det. Budgetterne strammes, og ledelsen presser på for…
Webinar
Afholdt 3. dec. 2024
B2B marketing der engagerer i stedet for at irritere
Dine kunder er holdt op med at klikke på dit indhold. Den digitale verden har forandret sig fuldstændigt, og du skal til at lave marketing i en “klikløs” tid.
Få tilsendt optagelsen af vores webinar om succes i den klikløse verden
Hvornår
3. december 2024
fra kl. 10.00-11.00.
Hvor
Eventet er et webinar. Når vi nærmer os webinaret, vil du modtage et link, så du nemt kan deltage. Hold øje med din e-mail – vi glæder os til at have dig med!
Få tilsendt optagelsen af webinaret
Få tilsendt optagelsen af vores webinar om succes i den klikløse verden
Gør dig klar til en verden, hvor kunder ringer selv, skriver til dig på LinkedIn, beder om møder, er klar til at skrive under og bliver mere tilfredse.
Men det kræver, at du gør op med en hel masse gamle antagelser, og begynder at optimere mod efterspørgsel i stedet for mod leads.
Med Pinball Marketing får du engagement, relationer og brand aktivering, dér hvor kunderne er.
Dem, der forstår skiftet, vil opleve, at de får en langt lavere pris pr. ny kunde. De andre? De kommer til at kæmpe med gamle marketing KPI’er og faldende salgsresultater.
Hvad er der sket med platformene og vores adfærd?
Digitale platforme som LinkedIn, Google og Meta favoriserer indhold, der holder på os uden at linke væk. Det betyder, at vi efterhånden er blevet vant til at få vores indhold dér, hvor vi er, uden at vi skal klikke videre.
Det har du formentlig opdaget, men det er ikke sikkert, du har tænkt over, at det vender hele den digitale marketingverden på hovedet. Men du har måske opdaget, det er begyndt at blive svært at opnå og måle på de resultater, du er vant til?
Det betyder ikke, at marketing er død – men det betyder, at du skal ændre taktik for at få resultater!
I en klikløs verden skal du engagere, bygge relationer og aktivere dit brand, dér hvor dine kunder allerede er. I stedet for at jagte klik og leads, der skaber friktion, handler Pinball marketing om at levere værdifuldt indhold direkte på de platforme, dine kunder bruger tid på. På dén måde skaber du relationer og varig opmærksomhed, der rækker langt ud over gammeldags lead-generering.
Webinarets wizards
Irene Rasmussen
Vores erfarne projektchef Irene Rasmussen deler sin indsigt og erfaring fra 16 år i marketing, kommunikation og projektledelse. Irene har arbejdet med flere store brands og har et skarpt kommercielt mindset.
Maria Brøndum
Digital chef hos Gammelbys. Maria er uddannet HD(A) og har mere end 20 års erfaring med at komme i dialog med de rigtige kunder online – uden at spilde budget. Maria bidrager med sin erfaring inden for dataanalyse og optimering af indsatser.