Gratis Webinar
29. april. 2025
Kl. 10-10:45
Kære sælger:
Får du for få eller for dårlige leads?
Arbejder du med salg og måske marketing i en B2B virksomhed? Så er det her webinar skræddersyet til dig! Tilmeld dig nu og hør, hvorfor klassisk marketing spænder ben for dit salg – og lær, hvordan moderne strategier kan accelerere din afsætning.
Gammeldags marketing kvæler din omsætning langsomt
De fleste virksomheder måler marketings succes på trafik på deres hjemmeside og hvor mange leads, der lander i salg. Men hvad nytter det, når salg drukner i leads, der ikke ender som ordrer?
Du skal have marketing til at stoppe med at jage tomme KPI’er og begynde at fokusere på det, der virkelig skaber værdi for hele virksomheden: omsætning og overskud på bundlinjen.
Til webinaret får du svar på:
- Hvorfor I skal arbejde for at skabe ægte efterspørgsel i markedet i stedet for at jagte dårlige leads, der ikke er klar til at købe, når du følger op.
- Hvordan du navigerer i en verden, hvor folk ikke klikker længere, og hvor det handler om, at de tror på, at du kan hjælpe dem med deres udfordringer – sådan rigtigt tror på dig, allerede fra du træder ind ad døren (skærmen) hos dem.
- Hvordan marketing og salg kan skabe synergi ved at dele viden hver dag og arbejde sammen mod et reelt fælles mål.
Meld dig til webinar her
Få konkrete strategier og virkelige cases
Vi serverer ikke bare teori. Vi deler:
Praktiske guides der sætter dig i stand til at udnytte jeres ressourcer og relationer strategisk i jeres salgsarbejde
Succes-cases fra virksomheder, vi har skabt vækst for med vores model.
Hands-on strategier til at vækste jeres netværk og få mere aktivitet i salgsafdelingen.
Tilmeld dig nu
👉 Tilmeld dig i dag – og kom til webinar og hør hvordan du undgår at få og for dårlige leads.
Hvornår?
Tirsdag den 29. april kl. 10:00-10:45
Hvor?
Online – deltag fra hvor som helst
Pris?
Gratis
Webinarets wizards

Matilde Fevre
Kunderelationschef hos Gammelbys
Med 15 års erfaring indenfor strategisk salg og forretningsudvikling. Matilde kommer med masser af hands-on erfaring med at få mere aktivitet i salgsafdelingen.
Maria Brøndum
Digital chef hos Gammelbys
Maria er uddannet HD(A) og har mere end 20 års erfaring med at komme i dialog med de rigtige kunder online – uden at spilde budget. Maria bidrager med sin erfaring inden for dataanalyse.