Aktiviteter
- Dataindsamling og research
- Employer Mapping workshop
- Kampagnekoncept
- Budskabsplatform
- Visuelt koncept
- Kampagnemateriale til sociale medier
- Jobannonce til Jobindex
- Rådgivning om udrulning af kampagnekoncept og kampagneoptimering
- Kampagneeksekvering på Facebook
Kunde
Om samarbejdet
I efteråret 2023 udviklede vi sammen med NRGi ELCON et nyt employer brand koncept og en national rekrutteringskampagne. Formålet med rekrutteringskampagnen var at afprøve konceptet mod en udvalgt målgruppe, brande NRGi ELCON som arbejdsplads og rekruttere flere elektrikere til NRGi ELCON. Målgruppe for pilotkampagnen: mandlige elektrikere mellem 30 og 50 år.
Udrulning af kampagnekonceptet
Hardcore rekruttering af elektrikere – vi mangler medarbejdere
- Vi har plads på holdet
- Find din plads!
Employer branding og rekruttering – branding af NRGi ELCON som arbejdsplads med plads til det, der er vigtigt for målgruppen (i første omgang er der fokus på fællesskab/makkerskab og work-life balance)
- Plads til…
- Find din plads!
Vi fik virkelig mange visninger i kampagneperioden, og et stort antal interesserede kandidater, hvoraf nogle endte med konkrete ansættelser. Derudover fik vi både en del aha-oplevelser og læring internt på baggrund af kampagnen, hvilket har været meget værdifuldt.
Kreative koncepter
Dem, der giver resultater… Det klarer vi.
Vi er så klar til at få dig videre – tag fat i os nu og få et møde i kalenderen.
Helle Husum
Seniorkonsulent, kommunikationsrådgiver