Hvordan skiller du dig ud fra flokken med dit brand?
Din virksomhed er ikke den eneste, der kan løse kundens problem eller opfylde kundens behov. Du skal sørge for at skille dig ud med fortællingen om din virksomhed, dit produkt, dine services. Du skal sikre dig, at du rammer plet og altid, altid forklarer utvetydigt, hvordan du løser din kundes problemer.
Det er dén historie, dit brand skal fortælle. Det er dén historie, der skal gennemsyre alt, hvad I gør og siger – og som du skal sende ud i markedet på en måde, så den tolkes og genfortælles rigtigt.
Det er ikke magi at definere jeres historie og essensen af jeres brand. Vi har erfaringen og processen til at kortlægge og kommunikere jeres brand og jeres painkiller-historie, så I skiller jer ud fra flokken.
01 RESEARCH
DU GØR:
Fortæller om din virksomheds strategi, produkter og konkurrencesituation
VI GØR:
Desk research
Interviews internt og eksternt
02 WORKSHOP
DU GØR:
Deltager med åbent sind
Fortæller og forklarer
VI GØR:
Faciliteter workshop
Lytter og spørger
03 GAP – ANALYSE
DU GØR:
Venter i spænding
VI GØR:
Sammenligner dit input med det, vi får frem i vores research: Hvordan ser du dig selv versus hvordan alle andre ser dig
04 UDVIKLING
DU GØR:
Venter med tilbageholdt åndedræt
VI GØR:
Udvikler brand identitet: Hvem er I, hvem kan I blive, hvordan lyder I, hvordan ser I ud
05 PRÆSENTATION
DU GØR:
Giver feedback på brandidentiteten
VI GØR:
Præsenterer
Indarbejder rettelser fra dig
Overleverer færdig brandpræsentation
06 BRANDAKTIVERING
DU GØR:
Driver din kommunikation og marketing sammen med os
Vi GØR:
Udvikler design, Web, SoMe, Marketing mix
Driver din marketing som din eksterne partner
Den perfekte proces
Der vil altid være mange muligheder for at skabe en brandidentitet. Den løsning, der virker, er den, både I og vi tror på og forpligter os til.
I den proces, hvor vi udvikler jeres brandidentitet, er der tre ting, der er vigtige for succes:
- Dedikation – vi kommer med vores, du kommer med din begejstring
- Fremdrift – vi sørger for at holde jer til ilden gennem hele processen
- Åbenhed – vi skal ikke afsløre for meget, men på vores workshop kommer I til at arbejde med ting, I ikke forventer, og som bliver interessante… og anderledes…
Og tidshorisonten? Vi har kørt brandprocesser, der har taget måneder, og vi har kørt processer, der har taget nogle få uger. Men uanset hvor hårdt, vi træder på speederen, så ved vi præcis, hvordan vi skal styre det hele i mål.
Vil I fremstå cool, som I er?
Så skal du tage fat i mig

Mette Gammelbys
CEO