Kampagner: Sådan gør vi

En thought leadership-kampagne fungerer ved at give dine potentielle kunder noget værdifuldt – inspiration, indsigt eller løsninger – uden at kræve noget til gengæld. I stedet for at forsøge at presse leads gennem pop-ups og formularer, dokumenterer vi din ekspertise ved at dele viden og skabe indhold, der taler direkte til din målgruppes behov og udfordringer. Det handler om at inspirere, ikke om at sælge.

Vi starter med at forstå din målgruppe dybt gennem workshops og research, så vi ved præcis, hvad der bevæger dem i deres købsproces. Herefter udvikler vi et stærkt kampagnekoncept og budskabsplatform, som positionerer din virksomhed som en troværdig autoritet i din branche. Budskaberne rulles ud på tværs af de rette kanaler – online og offline – for at sikre, at du når de rigtige mennesker på de rigtige tidspunkter.

I stedet for at optimere mod kliks og leads måler vi på, hvordan kampagnen udvider dit netværk, øger din synlighed og skaber reelle, værdifulde samtaler, der fører til møder og ordrer.

Thought leadership bygger troværdighed over tid og fjerner friktionen fra den gammeldags lead-generering. Det skaber langsigtede resultater uden at manipulere din målgruppe.

Der er ingen, der gider have en samtale med et CVR-nummer.

CASE
CASE
BLOGPOST

Læg fra land

– med kampagner, der virker – tag en snak med Lea.

gbys_medarbejder_lea

Lea Mensel

Produktchef / Brand Lead

Stop med at strippe i mørke

Gammelbys

Axel Kiers Vej 18B, 8270 Højbjerg

CVR: 43489038

M: info@gammelbys.dk

T: +45 70 20 42 09

© Copyright Gammelbys
contact-section

Stop med at strippe i mørke

Gammelbys

Axel Kiers Vej 18B, 8270 Højbjerg

CVR: 43489038

M: info@gammelbys.dk

T: +45 70 20 42 09

© Copyright Gammelbys

Kom i spil med Pinball Marketing

Thought leadership - Attention = Fuel