Danmarks skønneste skattejagt

Bridgestone Danmark lancerer sin geocaching tour for andet år i træk i samarbejde med Gammelbys.

Skrevet af

Lotte Elkjær Flugt

Som kontorets senior kommunikationsarkitekt og tekstforfatter, sætter Lotte stregen for de overordnede linjer i vores kunders kommunikation. Med over to årtier i IT-branchen sørger hun for, at alle kommunikations- og marketingindsatser er forankret i stærke visioner og kunderelevante strategier. Hertil er hun hovedansvarlig for hele husets PR projekter.

I foråret 2017 lancerer Bridgestone Danmark sin geocaching tour for andet år i træk i samarbejde med Gammelbys. ”Gammelbys har udviklet en kreativ idé og eksekveret Danmarks Skønneste Skattejagt fuldstændig tro mod Bridgestones brand og målgruppe”, fortæller Senior Marketing Specialist hos Bridgestone Danmark, Lotte Bodilsen.

Gammelbys har udviklet en kreativ idé og eksekveret Danmarks Skønneste Skattejagt fuldstændig tro mod Bridgestones brand og målgruppe

Lotte Bodilsen
Senior Marketing Specialist hos Bridgestone Danmark