15 sep 2025 DigitalLeadAlle 20 Digital Leaders fik toptunet deres personlige brand og lærte, hvordan LinkedIn åbner dørene til et stærkt netværk af… Nina Hartvig
20 mar 2025 Food DiagnosticsSiden opstart af samarbejdet med Gammelbys har Food Diagnostics løftet antallet af køb i webshoppen med 14% og antallet af… Nina Hartvig
16 feb 2025 OpenmindsOpenminds havde brug for at få foldet deres identitet langt mere ud, end det var tilfældet, før vi kom på… Dite Cepule
15 feb 2025 TytexMed vores nye indhold til web har Tytex set et 35% løft i engagementstiden på web, 30% flere brugere, 78%… Nina Hartvig
24 sep 2024 MUGATOMUGATO ville gerne prøve at udvide deres netværk blandt en specifik målgruppe på LinkedIn. Sammen med Gammelbys har de implementeret… Nina Hartvig
29 jan 2024 AURA EnergiVi oplevede en markant tilgang af kunder på både elsalg og ladestandere i kampagneperioden. Så det virkede, ingen tvivl. Vi… Dite Cepule
11 dec 2023 HØIBERG: Ny visuel identitetPatentadvokatvirksomheden Høiberg rakte ud til os i foråret 2022 for at give deres visuelle udtryk et facelift: Logo, farvevalg, brug… Helle Husum
23 nov 2023 NRGi ELCONI efteråret 2023 udviklede vi sammen med NRGi ELCON et nyt employer brand koncept og en national rekrutteringskampagne. Dite Cepule
28 sep 2023 It-virksomhed, KøbenhavnMed Gammelbys som ekstern samarbejdspartner, har virksomheden fået en bekymringsfri hverdag, hvor de blot kan ringe til “marketingafdelingen”. Erfaringen fra… Lea Mensel
27 sep 2023 Bridgestone DanmarkDa Bridgestones europæiske ledelse beslutter, at Bridgestone Danmark skal have sin egen, landespecifikke Facebook-side, får Marketing Manager, Lotte G. Bodilsen… Lea Mensel